* محموله تخمه خارجی قاچاق در شاهرود توقیف شد
پ
کد خبر : ۱۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ -20 April 2020
فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۶ تن تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش «آزادی» سردار عبدالله حسنی روز یکشنبه اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان شاهرود در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و همچنین سیاست‌های راهبردی ناجا در حوزه قاچاق کالا و ارز اقدام به اجرای طرح ایست و کنترل در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کردند.

وی با بیان اینکه پلیس هنگام پایش خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید نوری یک دستگاه کامیون را متوقف کرد، افزود: در بررسی‌های نهایی توسط ماموران ۶ تن تخمه آفتابگردان قاچاق از این خودرو کشف شد.

سردار حسنی با اشاره به اینکه راننده کامیون از ارائه هرگونه مدرک و یا سند قانونی امتناع کرد، ابراز داشت: این محموله به مقصد پایتخت در حرکت بود.
فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی تخمه‌های کشف شده بنابه نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خواند و تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آسایش جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
از آغاز سال جدید صد‌ها قلم انواع کالای بهداشتی و سلامت محور به ارزش هفت میلیارد ریال در ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود کشف شد.
برچسب ها: آزادی ، محموله ، قاچاق ، شاهرود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: