* حمایت بخش خصوصی از فعالان گردشگری آسیب دیده
پ
کد خبر : ۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ -19 April 2020
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: بخش خصوصی استان یزد با اعطای تسهیلات کم بهره از فعالان گردشگری آسیب دیده حمایت می‌کند.
به گزارش «آزادی» ، سید مصطفی فاطمی با اشاره به اینکه در بحران کرونا فعالان زیادی در حوزه صنایع دستی و گردشگری آسیب دیده اند، گفت: بخش خصوصی یزد در حمایت از این قشر پیش قدم شده و با اعطای کمک‌های بلاعوض و وام کم بهره از آن‌ها حمایت می‌کند.

او با قدردانی از بخش خصوصی در حمایت از فعالان آسیب دیده صنعت گردشگری و صنایع دستی، افزود: همه این تسهیلات از سوی بخش خصوصی بدون اتکاء به دولت پرداخت می‌شود.

فاطمی اظهار داشت: بخش خصوصی گردشگری و جامعه هتلداران همراه با خانه فرهنگ صدوقی با طراحی یک مدل اقتصادی، زمینه اعطای وام کم بهره را برنامه ریزی کرده اند که توسط همین افراد، وام گیرنده‌ها، پالایش و وام از منابع شخصی افراد و تشکل‌ها، اعطا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری بزرگان گردشگری و خیرین ضمن حفظ نیروی انسانی بخش آُسیب دیده صنعت گردشگری و صنایع دستی نیز ترمیم شود و شاهد روز‌های خوش این بخش‌ها در استان باشیم.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، حمایت ، فعالان ، گردشگری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: