* کمک مومنانه مختص آسیب دیدگان کرونا
پ
کد خبر : ۱۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ -19 April 2020
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: کمک مومنانه شامل حال کسانی است که در ایام کرونا آسیب دیدند و تا قبل از شیوع بیماری مشکل اقتصادی نداشتند.
به گزارش «آزادی» ؛ مریم بیدخام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در نشست خبری ستاد همدلی و کمک‌های مؤمنانه استان، گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا تبعات جدی در زندگی آحاد مردم به دنبال داشت؛ با این حال شاهد همدلی و ارتقای مشارکت‌های اجتماعی در جامعه هستیم.
بیدخام افزود: ستاد همدلی و کمک‌های مؤمنانه استان در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به رزمایش مواسات در جامعه شکل گرفته است.
او با بیان اینکه برخی از جامعه هدف شامل معلولان، مددجویان و زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی هستند باید مورد حمایت جدی قرار گیرند، تاکیدکرد: این طرح شامل تمام اقشاری است که در دوره شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند و تا قبل از بحران کرونا زندگی عادی داشته اند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به اینکه در کمیته اجتماعی این ستاد وظیفه شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا دنبال می‌شود، ادامه داد: در حال تهیه بانک اطلاعاتی کاملی از اقشار آسیب دیده از کرونا هستیم که از جمله آن می‌توان به کارگران روزمزد، کارگران بیکار شده، هنرمندان و ورزشکاران اشاره کرد.
برچسب ها: آزادی ، مومنانه ، آسیب ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: