* توقیف یک و نیم میلیارد ریال ماسک در شاهرود
پ
کد خبر : ۱۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ -18 April 2020
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ماسک‌های خارج از شبکه توزیع توسط ماموران "شاهرود" به ارزشی بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش «آزادی» : در راستای مقابله با قاچاق کالا به خصوص اقلام بهداشتی و سلامت محور و مرتبط با پیشگیری از کرونا ویروس، طرح‌ها و اقدامات انتظامی در سطح استان تشدید شد.
وی ادامه داد: در همین راستا ماموران ایستگاه بازرسی شهید "نوری" شهرستان "شاهرود" حین کنترل و نظارت بر خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده برای بررسی بیشتر آن را متوقف می‌کنند.
این مقام انتظامی از بررسی کامیونت توسط ماموران خبرداد و گفت: در این بازرسی ۳۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک که بدون مدرک و سند قانونی و بهداشتی حمل می‌شد کشف و ضبط شد.
سردار حسنی با بیان این که خودرو از مشهد به مقصد تهران در حرکت بود ارزش ریالی این محموله را بنا بر نظر کارشناسان امر، یک و نیم میلیارد ریال اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر آثار و پیامد‌های منفی قاچاق بر اقتصاد کشور و معیشت مردم تاکیدکرد: برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با قاچاق در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به "جهش تولید" نام گذاری شده بی تردید افزایش خواهد یافت.
برچسب ها: آزادی ، توقف ، ماسک ، شاهرود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: