* تسریع در روند ساخت بزرگراه گرمسار-سمنان
پ
کد خبر : ۱۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ -12 April 2020
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان با تلاش مستمر پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی مربوطه سرعت گیرد
به گزارش  «آزادی» ، دکتر منوچهر فخری روز یکشنبه در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزاد راه حرم تا حرم (قطعه گرمسار-سمنان) در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) براساس گزارش ارایه شده از سوی پیمانکار چندان قابل قبول نیست.

وی خاطر نشان کرد: پیمانکار نسبت به اجرای تعهدات در ساخت بزرگراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به صورت مستمر در تلاش باشد و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوط و پیمانکار، این طرح مهم و ملی در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: روند عملیات ساخت این بزرگراه، مشکلاتی را برای در شهرستان آرادان به وجود آورده که با بازدید از نقاط حادثه‌خیز در کمترین زمان ممکن با تلاش و اقدام پیمانکار برای رفع نواقص با اجرای طرح‌های عمرانی در قالب‌های مختلف اقدام شود.

فخری افزود: عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم، طرحی ملی است و همه دستگاه‌های اجرایی برای ساخت این طرح باید همدل و هماهنگ باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون نفر از هموطنان عزیزمان از محور‌های ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند که با تکمیل بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) علاوه بر افزایش تردد‌ها شاهد رونق و آبادانی در بخش‌های مختلف در استان خواهیم بود.
برچسب ها: آزادی ، تسریع ، ساخت ، بزرگراه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: