* حمایت مالیاتی از خیرین بحران کرونا
پ
کد خبر : ۱۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ -12 April 2020
جمالی پور استاندار قزوین از حمایت خیرین بخش خصوصی در بحران کرونا خبرداد.
به گزارش «آزادی» ؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: بروز بیماری کرونا هرچند آسیب‌های زیادی به کشور و مردم وارد کرده اما باید نگاه دینی به این موضوع داشته باشیم و بپذیریم این بلا نشانه خداست تا قدردان نعمت‌های الهی باشیم و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون آمده و آینده را بسازیم.
او افزود: در این روزها انسان‌های بسیاری دچار مشکلات اقتصادی و چالش جدی در زندگی شده‌اند و نیازمند کمک هستند و ما وظیفه داریم به آنها کمک کنیم.
جمالی پور ادامه داد: فعالان بخش خصوصی، واحدهای تولیدی و تجار و بازاریانی که در این شرایط نیازمندان را فراموش نکنند و حمایت مالی انجام دهند، متعهد می‌شویم در امور مالیاتی این کار ارزشمند را آنها جبران کنیم تا افراد بیشتری وارد کارهای خداپسندانه شوند.
استاندار قزوین گفت: در این ایام ۴میلیارد تومان از کمک‌های مردمی جمع آوری شده که با وجود افراد متمول این میزان در شأن مردم نیست و باید کمک‌های فعالان اقتصادی از ۲۰میلیارد تومان تجاوز کند.
او بیان کرد: هرچند نهادهای رسمی مانند کمیته امداد و بهزیستی در این امر مشارکت دارند اما امروز ما هم غمناک هستیم که جمعی از کارگران فصلی و روزمزد بیکار شده و در تأمین معیشت خود دچار مشکل هستند.
جمالی پور گفت: امروز مسئولیت اجتماعی همه ما سنگین است و باید از خود بپرسیم آیا حاضریم در این آزمون الهی از مال خود بگذریم و به نیازمندان کمک کنیم؟
او اظهار کرد: همه شهروندان از جمله کارمندان با اهدای یک روز حقوق خود، بخش خصوصی، اصناف، بازاریان، تجار و بازرگانان وارد کار شوند و به کسانی که به نان شب محتاج شده‌اند کمک کنند.
استاندار قزوین یادآور شد: فرمایش رهبری در کمک به نیازمندان یک توصیه دینی است تا ما بی تفاوت نباشیم و همه تکلیف داریم به همسایه و اقوام توجه کرده و به دیگران کمک کنیم.
جمالی پور گفت: از همه شهروندان و فعالان اقتصادی درخواست می‌کنیم هر فردی به اندازه توانش برای یاری نیازمندان مشارکت کند تا هیچ کسی در شهر نماند تا مشکل معیشت داشته باشد.
او افزود: بهتر است کمیته‌ای با مشارکت نهادهای ذیربط از جمله سپاه، بسیج، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر، تشکیل شده و حساب ویژه ای باز شود تا مردم کمک‌های خود را به صورت متمرکز واریز کنند تا به نیازمندان اهدا شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری هم برای کمک نقدی به رانندگان تاکسی که دچار آسیب شده‌اند فکری کند و کارگران روزمزد فراموش نشوند.
برچسب ها: آزادی ، حمایت ، مالیاتی ، کرونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: