* طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۳۰ فروردین ادامه دارد
پ
کد خبر : ۱۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ -08 April 2020
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان قزوین با مشارکت شهروندان تا ۳۰ فروردین با جدیت ادامه دارد.
به گزارش «آزادی» ، جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ظهر چهارشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده توسط کادر درمانی، دستگاه‌های خدمات رسان، فرمانداران و مدیران ادارات و دستگاه قضائی و نیز مشارکت خوب مردم و اصناف توانسته ایم در کنترل ویروس کرونا موفق عمل کنیم اما این شرایط هرگز پایدار نیست و با کمی سهل انگاری و یا غفلت می‌تواند تغییر کند.

حبیبی تصریح کرد: هرچند وضعیت رو به بهبود است اما از بسیج، سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، تعزیرات حکومتی همچنان انتظار داریم با کنترل و نظارت‌های مستمر نسبت به حفظ وضع موجود و حرکت به سمت کاهش شدن بیماری گام بردارند.



وی اضافه کرد: معاونت اقتصادی استاندار باید پیگیری کند تا سهم ۲۰ درصد از تولیدات ماسک به استان قزوین اختصاص یابد تا بتوانیم نیازهای این بخش را تأمین کنیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین اظهار داشت: در بازگشایی برخی صنوف مقرر شده نظارت اصناف بیشتر شود تا پروتکل‌های بهداشتی دقیقاً در این صنوف رعایت شود تا مشکلی نداشته باشیم.

حبیبی گفت: در زمینه توزیع قبوض آب و دستگاه‌های خدمات رسان نیازمند کنترل بهداشتی هستیم تا در صورت لزوم برای مراجعه به درب منازل مشکلی ایجاد نشود.

برپایی ایستگاه صلواتی ممنوع است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در ادامه با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان تصریح کرد: برای تأمین سلامت مردم در ایام جشن نیمه شعبان برپایی هرگونه ایستگاه صلواتی و یا تجمع برای مراسم ممنوع است و مقرر شده هزینه‌ها این برنامه‌ها برای درمان بیماران کرونا مصرف شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: