* دستگیری سارق طلاجات ۸ میلیاردی در بندرلنگه
پ
کد خبر : ۱۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ -27 March 2020
سردار جعفری گفت: با تلاش و تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق طلا و جواهرات ۸ میلیارد ریالی در شهرستان بندرلنگه شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش «آزادی» ؛ بندرعباس، سردار «غلامرضاجعفری» گفت:: در پی وقوع سرقت منزل در شهرستان بندر لنگه و سرقت مقدار زیادی طلا و جواهر از منزل مسکونی، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف اموال مسروقه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه قبل از متواری شدن با اموال مسروقه در خروجی شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش هشت میلیارد ریال از منزل مسکونی معترف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز به مالباخته تحویل داده شد، به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری لازم و رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی از اعتماد بی جا به افراد ناشناس خودداری و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل‌های مقاوم و استاندارد خانه‌های خود را از نفوذ سارقان ایمن کنند.
برچسب ها: آزادی ، دستگیری ، سارق ، طلا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: