* ضرورت فرهنگ‌سازی برای عدم خروج از منزل در استان سمنان
پ
کد خبر : ۱۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ -17 March 2020
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای عدم خروج از منزل در استان گفت: شهرداری‌های استان جزو شهرداری‌های پیش رو برای مقابله با کرونا هستند.
به گزارش «آزادی» ، منوچهر فخری بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست ویدئو اجلاس با شهرداران استان سمنان اظهار داشت: در شرایط فعلی فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای عدم خروج شهروندان از منزل به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرداری‌ها برای مقابله با این ویروس افزود: شهرداری‌های استان سمنان جزو شهرداری‌های پیش رو برای مقابله با ویروس کرونا در کشور هستند.

پاکبانان شهرداری‌ها، سربازان پیاده‌نظام مبارزه با کرونا ویروس

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه کارگران و پاسبانان شهرداری‌ها، سربازان پیاده‌نظام مبارزه با کرونا ویروس هستند، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا ویروس در استان در تلاش هستند و با تلاش همگانی به یاری خداوند از این بحران سربلند بیرون خواهیم آمد.

فخری با اشاره به اینکه سال ۹۸ سال خوبی برای ملت شریف ایران نبود، یادآور شد: چراکه آغاز این سال با بلایای طبیعی و سیل و پایان آن‌هم با شیوع کرونا ویروس در حال خاتمه است و امیدواریم به یاری خداوند سال ۹۹ سرشار از خیروبرکت و بهترین حال برای مردم ایران باشد.

وی با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته در ماه اسفند و در آستانه عید نوروز، شورونشاط خاصی در کشور حکم‌فرما بود، تصریح کرد: در اسفندماه سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس مردم با در خانه ماندن برای نابودی و ریشه‌کنی این ویروس منحوس تلاش می‌کنند.

لغو مرخصی و مأموریت شهرداران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شهرداری‌ها تعطیلی ندارند و در فصل‌های مختلف سال و در آئین‌های سوگواری و یا جشن و سرور، نقش شهرداری‌ها تغییر می‌کند، یادآور شد: ضدعفونی و گندزدایی مناطق شهری استان در هر ۲۴ ساعت یک‌بار انجام شود.

فخری با تأکید بر لزوم ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل سبک و سنگین درون‌شهری به‌طور مرتب در هرروز بیان کرد: شهرداری‌ها در فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای در خانه ماندن، مقابله با کرونا ویروس و رعایت نکات بهداشتی به‌طور مستمر در تلاش باشند.

وی با اشاره به اینکه مرخصی و مأموریت شهرداران در این ایام و نوروز ۹۹ لغو شده است، گفت: با توجه به‌احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر، تمهیدات لازم از سوی شهرداران استان اندیشیده شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: