* لزوم یاری گروه‌های جهادی
پ
کد خبر : ۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ -13 March 2020
امام جمعه شهرقدس بر لزوم یاری گروه‌های جهادی برای تامین ملزومات بهداشتی نیازمندان تاکید کرد.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام رضا جوکار در پیامی تحت عنوان «پیام جمعه»، اظهار داشت: در آخرین جمعه سال، یاد امام راحل بزرگوار و همه شهیدان والا مقام خصوصاً سردار آسمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و به روح و روانشان درود می‌فرستیم.

وی گفت: پیشاپیش ۲۵ رجب سالروز شهادت باب الحوائج حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام را تسلیت عرض نموده و از همگان تقاضا می‌کنم در این ایام نورانی ماه رجب و در آستانه ماه شعبان المعظم، ضمن رعایت تقوای اللهی و دعا و تضرع، به ساحت مقدس باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر علیه السلام توسل جویند و دفع امراض و بلا و این بیماری منحوس کرونا را از خدای متعال درخواست کنند.

جوکار با بیان اینکه ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فصل عبودیت و بندگی و استغفار و تضرع به درگاه پروردگار عالم است افزود: یکی از اوصاف متقین در قرآن کریم، استغفار خصوصاً در سحرگاهان است و قرآن کریم در آیه‌ی ۱۷ سوره مبارکه آل عمران، در کنار صبر و صداقت و خضوع و انفاق، مناجات‌های سحری و استغفار و آمرزش خواهی را از ویژگی‌های متقین و پرهیز کاران دانسته است.

امام جمعه قدس بیان داشت: از رهبر معظم انقلاب اسلامی که با فرمان به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، دستور تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی جهت مقابله با بیماری کرونا دادند تشکر می‌کنیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی به احتمال حمله بیولوژیکی بودن ویروس کرونا اشاره و دستور دادند که تمام فعالیت‌ها ذیل فرماندهی دولت و وزارت بهداشت باشد.

جوکار گفت: از دست اندر کاران عرصه سلامت، پزشکان و پرستاران که مجاهدان و مدافعان حریم سلامت هستند و همه مسؤلین محترمی که در ستاد مقابله با کرونا تلاش می‌کنند، خصوصاً از تلاش‌های جهادگران عزیز بسیجی که برای کمک به مسؤلین و خدمت به مردم اقدام به عملیات جهاد سلامت کردند تشکر می‌کنم و از همه مردم عزیز می‌خواهم ضمن حفظ روحیه معنوی و اعتماد به پروردگار عالم، جهت حفظ سلامتی خود و دیگران، در خانه بمانند و از برگزاری و شرکت در اجتماعات و مراسم و از تردد‌های غیر ضروری در شهر خودداری نمایند تا به حول و قوه الهی شر ویروس منحوس کرونا از جامعه ما کم شود.

وی عنوان داشت: به خیرین محترم و مردم عزیزمان توصیه می‌کنم جهت تأمین لوازم بهداشتی و ضد عفونی مورد نیاز خانواده‌های محروم و نیازمند، گروه‌های جهادی بسیج را یاری نمایند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، لزوم ، یاری ، گروه ، جهادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: