* تجهیزات پزشکی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن توزیع شود
پ
کد خبر : ۱۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ -12 March 2020
ستاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط موجود در بحث بیماری کرونا و اهمیت بالای جان مردم باید اقلام و تجهیزات پزشکی در این خصوص در سریع‌ترین زمان ممکن توزیع شود.
به گزارش «آزادی» محمد علی شجاعی در نشست با تولید کنندگان اقلام پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: سه اولویت اصلی برای مقابله با کرونا باید تعیین میزان نیاز اقلام تا پایان کار، مشخص شدن تکالیف اتاق بازرگانی، اصناف و صمت و فراهم شدن سیستم توزیع باشد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم باید با تعیین اولویت توزیع شود، افزود: ضمن اینکه این اقلام باید به سرعت تأمین شود برای ادامه کار نیازمند یک انسجام در واحد‌های تولیدی هستیم.

شجاعی تصریح کرد: اگر شبکه توزیع کار خود را به درستی انجام دهد دیگر شاهد تردد مردم در سطح شهر نخواهیم بود و همچنین سیستم بسته‌بندی برای اقلام ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به صورت متمرکز و با قیمت مشخص انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵۴ هزار خانوار در سطح استان داریم پس باید به تعداد نیاز تولید داشته باشیم و توانایی‌ها سنجیده شود، اما انجام این کار نیاز به تخصص ندارد تنها با یک جمع و تفریق ساده می‌توان به اعداد مورد نیاز دست یافت.

وی اظهار داشت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مسئولیت‌پذیر باشند و این زنجیره باید پیوسته بوده تا نظام توزیع برقرار شود.

شجاعی افزود: برای تأمین سرمایه واحد‌های تولیدی مشکل‌دار تمام بانک‌های دولتی و خصوصی را موظف کرده‌ایم تا کار این واحد‌ها را در راستای ارائه تسهیلات انجام دهند و این موضوع باید تنها در مدت چند ساعت عملیاتی شود، اما مهم‌تر آن‌که خط تولید این واحد‌ها باید تأمین‌کننده نیاز استان باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، تجهیزات ، پزشکی ، زمان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: