* کرونا بازار شوش را تعطیل کرد
پ
کد خبر : ۱۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ -12 March 2020
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گفت: بازار شوش بنا به مصوبه شورای تامین و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم تعطیل شد.
به گزارش «آزادی» محمدبهمن روز پنجشنبه ضمن اعلام همبستگی و تلاش همگانی برای پیشگیری از بیماری کرونا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان شوش، تعدادی از واحدهای صنفی از جمله لوازم خانگی، بستنی فروشان، طلا وساعت فروشان، گیم نت و خدمات کامپیوتری‌ها، تالارها، ظروف کرایه‌ها، پوشاک، کیف و کفش، اغذیه فروشان و آرایشگاه ها و خیاطان مردانه و زنانه تعطیل شدند.

وی اظهارداشت: به غیر از واحدهای خدمات‌رسان مانند، قصابی، نانوایی، خواروبار فروشی، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات و واحدهایی که نیازهای ضروری مردم را تامین می‌کنند، تعطیلی مابقی واحدهای صنفی را بلامانع اعلام کردیم.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش افزود: امیدواریم این واحدهای صنفی نیز برای جلوگیری از ازدحام و تجمع شهروندان، واحدهای خود را چند روزی تعطیل کنند تا با جدیت بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا آماده شویم.

وی از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت واحدهای صنفی، آن را به اتاق اصناف یا اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گزارش کنند تا به صورت قانونی با واحد متخلف برخورد کنیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، کرونا ، شوش ، تعطیل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: