* کشف محموله بزرگ سیگار در بندرعباس
پ
کد خبر : ۱۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ -11 March 2020
با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان محموله بزرگ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.
به گزارش «آزادی» ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق باند‌های سازمان یافته قاچاق در سطح استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت افرادی سودجو که در امر قاچاق سیگار بصورت حرفه‌ای و گسترده اقدام می‌کردند، مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد قاچاقچیان از طریق خودرو‌های سنگین و به طرز ماهرانه و با جاسازی سیگارخارجی قاچاق به مقصد استان‌های شمالی کشور فعالیت دارند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده وهماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی روز گذشته یکدستگاه کامیون تریلی در محور بندرعباس - سیرجان شناسایی و توقیف و در بازرسی دقیق از آن تعداد ۵ میلیون و ۴۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان، ۲۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال عنوان و خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده حسب دستور قاضی سازمان تعزیرات حکومتی با قرار ۳۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

کشف محموله ۲ میلیاردی نسکافه قاچاق در قشم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۹۲ هزار و ۱۶۰ عدد انواع نسکافه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی راست خدیو گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به سمت خروجی شهربه یک دستگاه خودروی پیکاپ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو تعداد ۹۲ هزار و ۱۶۰ عدد انواع نسکافه خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قشم ارزش این محموله قاچاق کشف شده ۲ میلیارد ریال عنوان کرده و ازعموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی توسط قاچاقچیان و افراد سودجو و فرصت طلب، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
منبع: ایلنا
برچسب ها: آزادی ، کشف ، محموله ، سیگار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: