* آغاز پیک کرونا در خوزستان با ۲۷ مورد ابتلای جدید
پ
کد خبر : ۱۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ -10 March 2020
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پیک بیماری کرونا در استان از امروز آغاز و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد به گونه‌ای که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد ابتلای جدید به این ویروس در خوزستان به ثبت رسید و آمار مبتلایان به ۱۱۰ مورد افزایش پیدا کرد.
به گزارش «آزادی» ، دکتر علی احسان پور دوشنبه با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه خانگی توسط مردم بیان کرد: از موارد جدید ۹ نفر مربوط به اهواز، ۶ نفر شوشتر، چهار نفر اندیمشک، ۲ نفر شادگان و شهرستان‌های آبادان، بهبهان، خرمشهر، گتوند، دزفول و باوی هر کدام با یک مورد ابتلا ۲۷ مورد ابتلای جدید ۲۴ ساعت گذشته استان را تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص جان باختگان ۲۴ ساعت گذشته این ویروس نیز تصریح کرد: متاسفانه هفت نفر هم جان خود را از دست داده و فوت شدگان این بیماری در خوزستان به ۲۵ نفر رسیدند.

دکتر احسان پور گفت: از مردم درخواست داریم تنها در صورت کار‌های خیلی ضروری آن هم با رعایت اصول بهداشتی از منزل خارج شوند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
برچسب ها: آزادی ، آغاز ، پیک ، کرونا ، خوزستان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: