* پرواز به کیش از فردا محدود می‌شود
پ
کد خبر : ۱۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ -08 March 2020
سفر‌های هوایی به جزیره از فردا دوشنبه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، بصورت محدود و کنترل شده با محوریت "کیش ایر " انجام می‌گیرد.
به گزارش «آزادی» روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش امروز یکشنبه با اعلام این خبرگزارش داد، در اجرای مصوبات ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا درجزیره کیش مبنی بر محدود سازی سفرها، حفظ سلامت کیشوندان و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا از ۹۸/۱۲/۱۹ پرواز‌های ورودی به این منطقه آزاد فقط از مبدا فرودگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهر‌ها صرفا جهت امور ضروری انجام می‌گیرد.

بر اساس این گزارش از فردا دوشنبه هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش ممنوع است و فروش بلیط‌ها صرفا برای کیشوندان، کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش انجام و آمار پرواز‌ها به تفکیک هر پرواز و بصورت روزانه برای سازمان هواپیمایی کشوری جهت کنترل ارسال خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش در این گزارش یادآوری کرد: این شرکت از نخستین روز‌های شیوع بیماری کرونا، بطور مستمر ضمن ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان و مسافران، اقدام به ضد عفونی و پاکسازی هواپیماها، خودرو‌های پیکاپ، کترینگ و دفاتر مربوطه کرده و این روند تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

آمار پرواز‌های ورودی به جزیره کیش بطور میانگین در ماه‌های آخر سال، روزانه حدود ۳۰ پرواز بوده که ۶۰ درصد این پرواز‌ها توسط کیش ایر انجام می‌شود.

شرکت هواپیمایی کیش درسال ۱۳۷۰ تاسیس شد. این شرکت پس از ثبت و دریافت مجوز‌های قانونی به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش و در قالب یک شرکت سهامی خاص، فعالیت خود را از خرداد ماه همان سال با دو فروند هواپیمای اجاره‌ای شروع کرد.
کیش ایر، دارای ۷ فروند هواپیمای بوئینگ MD و ۲ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ۲ فروند ایر باس A. ۳۲۱ است و
با تمام خصوصیات و استاندارد‌های لازم بین المللی، یکی از شرکت‌های عضو IATA (یاتا) و اولین شرکت داخلی دارنده گواهینامه IOSA (آیوسا) است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، در مجموع ۲۷ نفر مشکوک به این بیماری در بیمارستان کیش بستری شدند که از این افراد ۱۴ نفر بهبود یافته و مرخص شدند، ۱۳ بیمار همچنان بستری هستند. همچنین سه مورد مثبت در این بیمارستان تحت درمان قرار داشتند که یکی از آن‌ها دیروز جان خود را دست داد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، پرواز ، کیش ، محدود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: