* نظارت بر نانوایی‌های کرج
پ
کد خبر : ۱۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ -27 February 2020
رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج با اشاره به نظارت بر نانوایی‌های کرج، بر لزوم اعمال مراقبت‌های بهداشتی در برابر ویروس کرونا تاکید شد.
به گزارش«آزادی» حجت نصری با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور مراقبت‌های لازم در برابر بیماری کرونا به واحد‌های نانوایی سطح شهرستان کرج به صورت شفاهی ابلاغ شده است، افزود: در جریان نظارت‌هایی که از سوی اتحادیه نانوایان شهرستان کرج مدنظر قرار داده شده است ضمن بازدید از واحد‌های نانوایی به صورت شفاهی و طی تماس تلفنی نیز بر رعایت این موارد بهداشتی تاکید شده است.

وی ادامه داد: شاطر و تمامی کارگران که در مراحل پخت نان دخالت دارند به هیچ عنوان نباید در تماس با مشتری برای اخذ وجه نقد یا کشیدن کارت باشند و این کار باید توسط فردی دیگر انجام شود که در مراحل تهیه و پخت نان ورودی ندارد.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج با تاکید بر اینکه در بسیاری از واحد‌های نانوایی شهرستان کرج رعایت موارد بهداشتی به خوبی اعمال می‌شود، گفت: اگر در مواردی نیز یک واحد نانوایی موارد بهداشتی پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا را رعایت نکرده باشد از طریق تماس‌های مردمی از این موضوع مطلع می‌شویم و تذکرات لازم به آن واحد نانوایی داده می‌شود.

نصری اشاره کرد: شاطر‌ها و کارگران نانوایی‌ها در خصوص مشاهده علائم سرماخوردگی و… مراقب هستند، زیرا به فکر سلامت خود، خانواده و اطرافیانشان هستند و این موارد را رعایت می‌کنند تا این بیماری گریبانگیر دیگران نشود.

اضافه کرد: در ادامه دستورات شفاهی و بازدید‌های حضوری که طی چند روز گذشته مسئولان اتحادیه نانوایان شهرستان کرج از واحد‌های نانوایی به منظور اعمال مراقبت‌های بهداشتی لازم در برابر بیماری کرونا داشته اند، در این زمینه دستورالعمل کتبی نیز توسط اتحادیه مذکور در چند بند تهیه می‌شود و به زودی در اختیار واحد‌ها قرار خواهد گرفت.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، نظارت ، کرج ، نانوایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: