* ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌هاست
پ
کد خبر : ۱۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ -03 February 2020
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: وظیفه اصلی ما ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، بنابراین باید تمامی زمینه‌ها را برای محقق کردن این هدف فراهم کنیم.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در اولین همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) گفت: در بحبوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امام عظیم الشان تمامی خطرات را به جان خریدند و وارد یک جهاد عظیمی شدند که خود نیز از سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) درس آموخته بودند.

وی در ادامه ضمن درود و صلوات بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و خصوصاً سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم که الحق و الانصاف هیچ پدیده‌ای به اندازه پیروزی انقلاب اسلامی درخشنده نبوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی انقلابی است و در قانون نیز تصریح شده که پاسدار انقلاب، ارزش‌ها و دستاورد‌های آن باشد بنابراین تصمیم گرفتیم که نقش و سهم ناجا را در تحقق جامعه اسلامی ادا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی انقلابی است و مجاهد فی سبیل الله و تأمین کننده نظم و امنیت جامعه است، عنوان کرد: امروز در این همایش یک روزه و ملی، اندیشمندان، صاحب نظران فکر و اندیشه و همچنین فرهیختگان حضور دارند؛ امیدواریم این همایش که در دو سطح استانی و ملی برنامه ریزی شده منشأ خیر و برکت برای محقق شدن اهداف مدنظر باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خودسازی و معنویت، جامعه پردازی و تمدن سازی سه نکته مهم در این بیانیه است که باید بیش از پیش به آن توجه شود و در راستای محقق شدن آن‌ها در جامعه اسلامی گام‌های مؤثری برداریم.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، ساخت ، پلیس ، اسلامی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: