* «بن بستي به نام برف» ؛ بحران برف در كرمانشاه
پ
کد خبر : ۱۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ -01 February 2020
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: بارش برف راه ۷۵۰ روستای استان را مسدود کرده، اما تمام محور‌های اصلی استان باز است.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: بارش برف راه ۷۵۰ روستای استان را مسدود کرده، اما تمام محور‌های اصلی استان باز است.

به گزارش «آزادي»  جلیل بالایی در گفتگويي اظهار کرد: در پی بارش برف که از اوایل وقت امروز (۱۲ بهمن) در سطح استان آغاز شد، هم اکنون ۱۶۱ محور روستایی استان که راه دسترسی به ۷۵۰ روستا را فراهم می‌کند، مسدود است و نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی این محور‌ها هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود کار بازگشایی این مسیر‌ها تا بعدازظهر امروز به اتمام برسد و یادآور شد: عمده روستا‌هایی که راهشان مسدود است مربوط به شهرستان کرمانشاه و شهرستان‌های شمال غرب و غرب استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: در سایر راه‌های اصلی و بزرگراهی استان هیچگونه مشکلی نداریم و تمام این راه‌ها باز است.

بالایی از وضعیت معابر درون شهری کرمانشاه گلایه کرد و ادامه داد: علی رغم هشدار‌هایی که از شب گذشته دادیم، اما اقدامات چندانی برای برف روبی معابر درون شهر کرمانشاه انجام نشده و این امر انتقاد مردم را به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: البته با همکاری نیرو‌های راهداری کمربندی غربی و شرقی استان برف روبی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات لازم برای برف روبی داخل شهر نیز آغاز شده، عنوان کرد: البته تا حدودی محدودیت امکانات نیز بر تاخیر در برف‌روبی اثرگذار بوده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: كرمانشاه ، برف ، روستا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: