* قدرت‌های بزرگ دنیا نظاره‌گر انتخابات ما هستند
پ
کد خبر : ۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ -30 January 2020
کرمانشاه استاندار کرمانشاه با مهم توصیف کردن انتخابات اسفند ماه، گفت: همه قدرت‌های بزرگ دنیا نظاره‌گر این انتخابات هستند.
به گزارش «آزادی» هوشنگ بازوند در نشست با ائمه جمعه استان که با حضور نماینده‌ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات صحنه نمایش اقتدار نظام اسلامی است، تاکید کرد: حضور همیشگی و پررنگ مردم در انتخابات‌های مختلف، مایه اقتدار نظام در صحنه‌های بین المللی بوده و بی گمان در این دوره نیز اینچنین خواهد بود.

بازوند تصریح کرد: همه باید تلاش کنند زمینه شرکت گسترده مردم را در انتخابات دوم اسفندماه فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم بی طرفی کامل مجریان انتخابات، اظهار داشت: رای مردم در واقع امانتی نزد مجریان است و باید نتیجه این رای با نهایت امانت داری و صحت و سلامت اعلام شود.

به گزارش ایسنا، نماینده‌عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه سخنانش خدمات نظام جهوری اسلامی در طول ۴ دهه گذشته را بسیار گسترده و عظیم توصیف کرد و اظهار داشت: رژیم پهلوی درآمد‌های عظیم نفتی را به جای توسعه زیر ساخت‌ها در نقاط محروم و روستاها، صرف برپایی جشن‌های بیهوده و ریخت و پاش‌های بی حاصل می‌کرد.

وی ادامه داد: در زمان پهلوی روستا‌ها حتی از امکان راه ارتباطی اولیه و بهداشت برخوردار نبودند، ولی امروز روستا‌های ما نه تنها دیگر دغدغه زیرساخت‌های آب و برق و راه و بهداشت ندارند، بلکه به سطحی رسیده اند که دغدغه آن‌ها سرعت پایین اینترنت است و این نشانگر گستردگی خدمات نظام جمهوری اسلامی به روستا‌ها است.

بازوند عنوان کرد: تا سال ۱۳۹۲ تعداد ۲۰۹ روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار بودند، ولی با تلاش‌های گسترده صورت گرفته این تعداد به ۱۳۲۱ روستا رسیده است.

وی تصریح کرد: با وجود فشار‌های گسترده تحریم ها، دولت توانسته از این تهدید‌ها فرصت سازی کند و این حجم گسترده از خدمات را ارایه دهد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب را یک سیاست راهبردی و جامع برای ۴۰ ساله دوم انقلاب قلمداد کرد و گفت: امیدآفرینی و نگاه ویژه به جوانان انقلابی و تلاشگر، دو بخش مهم از گام دوم انقلاب را تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ۴۱ سال تمام خدمت افتخارآفرین انجام داده است که بیان این خدمات گسترده و ارزشمند موجب امیدآفرینی و ایجاد دلگرمی در میان دوستداران نظام می‌شود. باید این امید و اطمینان را به مردم داد که کشور در شرایط خوبی است و جای هیچ نگرانی نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: