* معامله قرن با شکست قرن مواجه خواهد شد
پ
کد خبر : ۱۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ -30 January 2020
استاندار زنجان با بیان اینکه معامله قرن با شکست مواجه قرن خواهد شد، گفت: هدف آمریکا این است که وجدان‌های بیدار مردم آزاده به‌خصوص فلسطینی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.
به گزارش «آزادی» ، فتح‌الله حقیقی ظهر پنج شنبه در دومین جلسه ستاد سیاستگذاری کنگره ملی سه‌هزار شهید استان زنجان که با حضور رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه پاسداران در سالن امام علی (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص معامله قرن، گفت: بی‌تردید این صحبت‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن وجدان‌های بیدار است.

وی با یادآوری اینکه این معامله قرن نیز که بیشتر به یک مسئله خنده‌دار شبیه است، به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، به اقدام موثری ختم نخواهد شد و دوباره شاهد شکست توطئه‌ای دیگر از سوی استکبار جهانی خواهیم بود، افزود: این اقدام با هدف تحت تاثیر قرار دادن وجدان‌های بیدار ملت آزادی‌خواه فلسطین بوده و به دنبال این است که مردم این منطقه نتوانند از خود واکنشی نشان دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم معامله قرن باعث دخالت در محاسبات فکری مردم آزاده شود، تصریح کرد: تاریخ از دیرباز این موضوع و حقانیت را گواهی داده و حتی سازمان‌های جهانی نیز به این موضوع بار‌ها اذعان کرده‌اند که سرزمین‌های اشغالی متعلق به فلسطینی‌ها بوده و این در حالی است که از نظر انسانی نیز این امکان وجود ندارد که سرزمین مقدس را به دست عده‌ای ظالم سپرد.

حقیقی با بیان اینکه وقتی صحبت از آزادگی به میان می‌آید، این بدان معنی است که این نوع تفکر هیچ‌گاه این اجازه را نمی‌دهد که بیگانگان در محاسبات فکری آن‌ها دخالت کنند، ادامه داد: بی‌تردید این نقشه شوم استکبار جهانی برای منطقه‌ای که مملو از انسان‌های آزادی‌خواهد است، با شکست مواجه خواهد شد.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌هایی متناسب با ایام‌الله دهه‌فجر، اظهار کرد: یکی از ارزشمندترین و مهم‌تری برنامه‌های این ایام، برگزاری اولین کنگره ملی سه‌هزار شهید استان زنجان است که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه، باید از تجربیات استان‌هایی که نسبت به برگزاری چنین برنامه‌هایی اقدام کرده‌اند، استفاده کنیم.

حقیقی با تاکید بر اینکه با هم‌فکری و استفاده از تجربیات ارزنده می‌توان کنگره‌ای را در شأن شهدا گرانقدر برگزار کرد، افزود: برگزاری چنین کنگره‌هایی در وصف شهدا یک تکلیف برای ما بوده و باید به این موضوع توجه کنیم که شهدا همواره زنده بوده و در میان ما هستند، از این باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره استفاده کنیم.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، معامله ، شکست ، قرن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: