* روشن: بازگشت استراماچونی به سود استقلال نیست
پ
کد خبر : ۱۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ -17 December 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به رفتار‌های بسیار غیر حرفه‌ای «آندره‌آ استراماچونی»، بازگشت او دیگر برای باشگاه استقلال سودی نخواهد داشت.
به گزارش«آزادی» حسن روشن روز سه شنبه در گفتگو در خصوص حواشی این روز‌های فوتبال ایران اظهار داشت: وقتی مسوولان باشگاه کوچک باشند این شیوه رفتاری استراماچونی هم طبیعی خواهد بود. امیدوارم این مساله درس عبرتی شود برای دیگر مدیران ما تا شاید دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی ادامه داد: اگر روزی استراماچونی بخواهد به فوتبال ایران بازگردد باید ابتدا از هواداران عذرخواهی کند. البته من از مخالفان بازگشت این مربی هستم، زیرا او دیگر نمی‌تواند در فوتبال ایران موفق باشد و هواداران هم بابت رفتار‌های اخیر او بسیار دلگیر هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این مربی در ایتالیا بیکار بود و با همکاری دلالان توانست به استقلال بیاید و حالا بعد از پنج برد با احساس هواداران بازی می‌کند. برایم جالب است استراماچونی چرا زمانی که تمام بازی‌ها را می‌باخت و پول نمی‌گرفت از سمتش استعفا و استقلال را رها نمی‌کرد.

وی ادامه داد: مربی در جایگاه معلم قرار دارد و به اعتقاد من رفتار‌های استراماچونی در شان یک معلم نیست.

روشن اظهار داشت: متاسفانه مدیران فوتبال ما یاد گرفته اند به خارجی‌ها باج دهند و در نهایت هم بابت این باج دادن‌ها خسارت می‌دهند. باز هم تاکید می‌کنم و از مدیران آینده استقلال می‌خواهم استراماچونی را به ایران باز نگردانند، زیرا او دیگر نمی‌تواند برای استقلال مفید باشد.

وی افزود: اگر در باشگاه استقلال کمیته فنی قوی وجود داشت و مدیران اجازه می‌دادند که این کمیته با سرمربی صحبت کند امروز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص احتمال بازگشت فتح الله زاده گفت: من اگر جای او بودم این پیشنهاد را قبول نمی‌کردم، زیرا بازگشت فتح الله زاده اشتباه بزرگی است. در شرایط فعلی هیچ مدیری نمی‌تواند به استقلال کمک کند و هر کسی بیاید به معنای واقعی آبروی خود را وسط گذاشته است.

وی تاکید کرد: پیشنهاد من به فتح الله زاده این است که اگر روزی قصد بازگشت داشت با شرط و شروط این پیشنهاد را بپذیرد.

روشن در پایان گفت: در تمام این سال‌ها یک موضوع برایم بسیار جالب بوده است. تمام مدیرانی که در این سال‌ها به استقلال آمده اند، گفته‌اند که حقوقی دریافت نکرده اند. مگر این باشگاه چقدر برای آن‌ها سود داشته که حاضر بودند رایگان کار کنند؟
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، روشن ، بازگشت ، سود ، استقلال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: