* محسنی‌اژه‌ای: در کوتاه کردن دست مفسدین و دانه‌درشت‌ها، همه شماتت‌ها را می‌پذیریم
کد خبر : ۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ -27 April 2016
معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز مردم کشورمان بیشتر از گذشته تشنه عدالت هستند و تنها به قوه قضاییه امید دارند که در جهت رفع تبعیضات و بی‌عدالتی ها به میدان بیاید و جلوی آن را بگیرد.


به گزارش (ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در مراسم تحلیف و سوگند کارآموزان قضایی که صبح امروز در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، گفت: کسانی که امروز با ادای سوگند وارد این خانواده می‌شوند بدانند که به فضل الهی و با تلاش همکاران قوه قضاییه با همه کمبودهایی که وجود داشته و نامهربانی‌هایی که خلاف انتظار نیست و با همه تبلیغات سوء‌ای که علیه این قوه می‌شود، قوه قضاییه استوارتر از گذشته با عزمی راسخ در جهت تحقق عدالت و قطع ایادی متجاوز به حقوق افراد در سطوح مختلف ایستاده و در کوتاه کردن دست مفسدین و دانه‌درشت ها همه شماتت‌ها را پذیراست و در انجام تحقق عدالت کوتاه نمی آید.

وی افزود: امروز مردم کشورمان تشته‌تر نسبت به عدالت هستند و مردم تنها و تنها به قوه قضاییه امید دارند که در جهت رفع تبعیضات و بی عدالتی ها به میدان آید و جلوی آن را بگیرد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از همه گذشته ها بیشتر تشنه عدالت است و به گونه‌ای امروز ارتباطاتی که بین جهان وجود دارد در گذشته نبوده و اگر ظلمی به کسی روا داشته شود همه از آن و آثار آن جرم مطلع می‌شوند.

وی افزود: قاضی باید مسائل سیاسی روز و پیرامونی را بداند، سیاسی کاری، جناح بازی و گروه بازی هم ممنوع است.
برچسب ها: محسنی‌اژه‌ای
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: