* کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
پ
کد خبر : ۱۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ -28 November 2019
فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال، طی عملیات یک روزه در شهرستان بندرعباس خبر داد.
به گزارش«آزادی» ، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، در یک عملیات منسجم و هماهنگ، طرح پاکسازی مناطق آلوده به سوخت قاچاق در روستای «کدو کار و ایسین» با توان عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی و مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی، اطلاعاتی و جستجوی میدانی، ۹ محل دپو سوخت قاچاق در دو روستای مذکور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این مکان‌های آلوده پاکسازی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در اجرای این طرح ۳۸ لیتر گازوئیل کشف و تعداد ۸ مخزن بزگ فایبرگلاس و ۵۰ بشکه ۲۲۰ لیتری آغشته به گازوئیل توقیف شد.

جعفری با اشاره به دستگیری دو متهم و توقیف یکدستگاه پژو حامل سوخت، ار زش سوخت‌های کشف شده را ۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: پلیس تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با همکاری خوب مردم محل‌های دپو سوخت و کالای قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه‌ای با این معضل و پدیده شوم برخورد کند.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، کشف ، سوخت ، بندر عباس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: