* بسیج تکیه‌گاه انقلاب اسلامی است
پ
کد خبر : ۱۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ -23 November 2019
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی توانمند، مقتدر و ارزشی، تکیه‌گاه واقعی و اصلی انقلاب اسلامی است.
به گزارش«آزادی» حجت‌الاسلام علی خاتمی، روز شنبه در دیدار با شماری از فرماندهان و مسئولان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، هفته بسیج را به بسیجیان تبریک گفت و افزود: این شجره طیبه در جایگاه شایسته‌ای قرار دارد و انقلاب اسلامی به آن تکیه می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، بسیج جهان اسلام شکل گرفته است، اظهار داشت: محور دفاع از انقلاب اسلامی،آحاد میلیونی بسیج کشور هستند و این انقلاب را در ابعاد جهانی پشتیبانی می‌کنند.

حجت الاسلام خاتمی، ارایه آموزش‌ها برای ارتقای سطح آمادگی و توانمندی نیروهای بسیجی را امری لازم و ضروری خواند و افزود: در اغتشاشات ۹۶ و ۹۸ نیز، بسیج اقتدار و آمادگی بالای خود را در حمایت از انقلاب، نظام و مردم ایران، نشان داد.

امام جمعه زنجان، با بیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب و جمهوری اسلامی، بسیار کار و تلاش کرده است، گفت: در اغتشاشات اخیر، آشوبگران و اخلاگران که نقاب در چهره داشته و آموزش دیده بودند، اموال دولتی و مردمی را نیز تخریب کرده و به آتش کشیدند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: دشمن بسیار حساب شده به میدان آمده بود و به اذعان خود آنها، به مدت ۲ سال آموزش های لازم را دیده بودند و نوع تخریب‌ها نشان می‌داد ‌افراد ماهر ، کارکشته و باتجربه‌ای هستند.

وی به میزان سطح آمادگی بسیح در کنار نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی مردم این استان، /دوشنبه ۲۷ آبان/ حرکت بسیار به موقع و بجایی بود.

حجت الاسلام خاتمی، تصریح کرد: حضور پرصلابت و به موقع بسیج در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف، نشان از بصیرت، توانمندی و اقتدار است و این بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، بسیج ، تکیه گاه ، انقلاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: