* اردوغان: همسر ابوبکر البغدادی را در سوریه دستگیر کردیم
پ
کد خبر : ۱۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ -06 November 2019
"رجب طیب اردوغان" رییس جمهوری ترکیه در سخنرانی خود در دانشکده الهیات دانشگاه آنکار تصریح کرد: در عملیاتی در سوریه چند تن از اعضای خانواده "ابوبکر البغدادی" و همسر وی را دستگیر کردیم.
به گزارش«آزادی»طبق اعلام امروز خبرگزاری "آناتولی" ترکیه، وی این سخنان را در همایشی به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشکده الهیات دانشگاه آنکارا مطرح کرد.

اردوغان با طعنه به هیاهوی ترامپ پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی در ادلب افزود، برای نخستین بار و بدون هیاهو و جنجال اعلام می‌کنم که همسر سرکرده گروه تروریستی داعش را را دستگیر کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تروریست برای رسیدن به هدف انحرافی خود با چشم بسته خون بی‌گناهان را می‌ریزد، این مسلمانان نیستند که دست به ترور می‌زنند.

وی با اشاره به تبلیغات منفی غرب علیه اسلام و مسلمانان تاکید کرد، غرب که همواره اصطلاح "تروریسم اسلامی" را به کار می‌برد ابتدا باید نگاهی به خود در آینه بیندازد. اگر به دنبال تروریست هستید، آنان نزد شما هستند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: برای شناخت چهره واقعی سازمان تروریستی فتح الله گولن تنها کافی است که به محل اقامت سرکردگان این گروه و حامیان آن‌ها نگاه کنید، به این سرکرده گروه، ویلایی به وسعت ۴۰۰ هکتار داده‌اند، آن‌ها از سال ۱۹۹۹ میلادی در پنسیلوانیا از این فرد میزبانی و حمایت می‌کنند. سرکرده این گروه تروریستی در روز ۱۵ جولای باعث شهادت ۲۵۰ تن از شهروندانمان شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: