* برنامه‌های ترویج فرهنگ ترافیک در شهرستان گناوه
پ
کد خبر : ۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ -06 November 2019
معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: برای گسترش فرهنگ ترافیک در شهرهای گردشگر پذیری مانند گناوه نیاز به فرهنگ سازی ویژه و تخصصی در حوزه های مختلف است.
به گزارش«آزادی»، سروش گرمسیری نژاد صبح چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان گناوه اظهار داشت: گسترش فرهنگ ترافیک در شهرهای گردشگر پذیری مانند گناوه نیاز به فرهنگ سازی ویژه و تخصصی در حوزه های مختلف با همکاری مراکزآموزشی، رسانه ها، دستگاه های مرتبط و سازمان های مردم نهاد و بخصوص عموم مردم دارد تا بتوان به صورت موثر بر مشکلات ترافیکی فائق آمد.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: در امر فرهنگ سازی ترافیکی مردم و عموم جامعه نقش بسیار مهمی دارند و بدون همکاری آنها تصمیمات شورای ترافیک موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی و راه ها شهرستان گناوه بیان کرد: برای رفع مشکلات راه ها و محورهای مواصلاتی شهرستان طبق زمان بندی هایی مشخص شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی گناوه باید تصمیماتی اتخاذ کرد تا هر چه بیشترمیزان تلفات را کاهش داد.

گرمسیری‌نژاد تصریح کرد: نجات جان انسان ها و کاهش تلفات از اهداف شورای ترافیک شهرستان است و با برنامه ریزی های ترافیکی، آموزش، فرهنگ سازی ،نصب علائم یا هر تصمیم گیری که باعث به حداقل رسیدن تلفات شود باید به این مهم رسید.

وی گفت: بازدیدهای مستمر و تخصصی همراه با ارائه راهکاراز محورهای مختلف و راه های مواصلاتی با همکاری همه دستگاه های انجام و گزارش شود.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه یادآور شد: آموزش های مرتبط با موتورسیکلت ها و استفاده از کلاه ایمنی همراه با ترویج فرهنگ ایمنی، در دستور کار دستگاه های مرتبط باشد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: