* سرخس به عنوان منطقه آزاد در دولت به تصویب رسید
پ
کد خبر : ۱۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ -31 October 2019
استاندار خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم دولت مناطق ویژه سرخس به عنوان منطقه آزاد در دولت به تصویب رسید.
به گزارش«آزادی» ، علیرضا رزم‌حسینی ظهر پنجشنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان، اظهار کرد: ایام دهه پایانی صفر با انضباط و نظم خاصی در مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این ایام پنج میلیون زائر در مشهد حضور داشتند، افزود: همه ارگان‌ها و نهاد‌ها همکاری خوبی با ما در ارائه خدمات به زائران داشته‌اند.

رزم حسینی با تأکید بر اینکه جلسات شورای گفتگو بسیار منظم برگزار شده و مباحث مطرح شده در آن در کشور بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: براساس تصمیم دولت مناطق ویژه سرخس به عنوان منطقه آزاد در دولت به تصویب رسید.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در این جلسات مشکلات مطرح و در مورد حل آن نیز تصمیماتی گرفته شده است، ابراز کرد: توافقات خوبی در حوزه اقتصاد صورت گرفته است، پیشنهادات مؤثر باید گفته شود تا مسئولان بتوانند در راستای تحقق آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید زمینه‌های فساد را نیز برطرف کنیم، ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق باید زمینه سرمایه گذاری فراهم شود.

رزم حسینی با اشاره به اینکه شرق کشور همانند مرز افغانستان و ترکمنستان ظرفیت مناسبی دارد، افزود: هر اقدامی در این مناطق می‌تواند در دنیا مؤثر باشد. بررسی بالغ بر ۲۰۰ منطقه در مجلس در دستور کار قرار گرفته است، اما دو منطقه سرخس و گمرک باید در اولویت باشد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: