* عارف:مجلس، دولت را در اجرای برجام یاری کند
کد خبر : ۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ -25 April 2016
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: کشور نیازمند قوه مقننه‌ای است که دولت را در مسیر اجرایی شدن برجام یاری کند.
ایسنا: محمدرضا عارف در همایش اصلاح طلبان تبریز با اشاره به نقش تاریخی مردم آذربایجان در تمامی برهه های حساس و تاریخی ایران اسلامی گفت: جوانان این مرز و بوم، بهترین نقش را در این راستا داشته اند.
وی افزود: قیام ٢٩ بهمن مردم تبریز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و از خاطره مردم ایران حذف نخواهد شد.

عارف با اشاره به حماسه آفرینی مردم ایران در خرداد ماه ٩٢ و انتخاب دکتر روحانی به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم در آن سال ها که سکوت و سکون در فضای سیاسی کشور حاکم شده بود، با حضور پرشور در انتخابات به این سکون و سکوت خاتمه دادند.

وی در بخشی از سخنان به توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه اشاره کرد و ادامه داد: هدف جمهوری اسلامی از این مذاکرات، یکی لغو تحریم‌های ظالمانه و دیگری، حفظ حق غنی سازی هسته‌ای برای کشور بود که به هر دو این اهداف رسیدیم.

عارف در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای عنوان کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که نمایندگانش، دلسوزان واقعی نظام بوده و برای رفع تمامی مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ...تلاش کنند.

وی با حمایت قطعی خود از تمامی کاندیداهای لیست امید در استان، مجددا نیز بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

به گفته وی، کاندیداهای لیست امید، برنامه١٢٨بندی برای حل مشکلات کشور دارند که در صورت کسب اکثریت کرسی های بهارستان، تک تک این بندها اجرایی شده و اولین خروجی آن، اجرای برنامه ششم توسعه خواهد بود.



برچسب ها: عارف ، برجام ، دولت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: