* درخواست تعامل بیشتر میان مدیریت شهری و نیروی انتظامی
پ
کد خبر : ۱۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ -13 October 2019
یک عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار تعامل بیشتر پلیس با مدیریت شهری پایتخت شد.
به گزارش«آزادی» ، حجت نظری در جلسه روز یکشنبه شورا پس از ارائه گزارش رئیس پلیس پایتخت گفت: باید پلیس و مدیریت شهری تعامل بیشتری داشته باشند. مدتی پیش پل ابتدای ولنجک به بهره برداری رسید، اما این پل پس از دو روز مسدود شده است.

وی با تأکید بر اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی شهری باید پیوست ترافیکی داشته باشند، اظهار داشت: گاهی که نسبت به عدم پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و ... در پروژه‌های شهری تذکر می‌دهیم ما را محکوم به سیاسی کاری می‌کنند. اما این پروژه در دوره گذشته طراحی و اجرای آن شروع شده است و در دوره کنونی هزینه زیادی برای اتمام آن انجام شده، اما عملاً پلیس جلوی بهره برداری آن را گرفته است.

نظری تصریح کرد: مدیریت شهری باید برای امنیت شهر هزینه کند، اما باید فضای گفتگو به مدیریت شهری و پلیس نیز فراهم شود و تعامل بیشتری بین نیروی انتظامی و مدیریت شهری فراهم شود.

وی به طرح زیست شبانه اشاره کرد که می‌توانیم به ارتقاء امنیت در شهر منجر شود که پلیس در این زمینه اختلاف نظر‌هایی با مدیریت شهری داشت و گفت: اگر در این زمینه گفتگوی بیشتری انجام می‌شد و گفتگو‌ها در رسانه‌ها دنبال نمی‌شد، اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: