* باران شدید مدارس بخش اطاقور لنگرود را تعطیل کرد
پ
کد خبر : ۱۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ -13 October 2019
فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در بالادست بخش اطاقور گفت: در بخش اطاقور با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود جنگل‌ها و احتمال وقوع سیل در آن منطقه و به‌منظور حفاظت از جان دانش آموزان، مدارس را در آن مناطق تعطیل اعلام کردیم.
به گزارش«آزادی» سیروس شفقتی با بیان اینکه شهرستان لنگرود به لحاظ جغرافیایی منطقه‌ای بسیار پربارش است، اظهار کرد: در هنگام بارندگی علیرغم بارش باران در اراضی کوهپایه‌ای، جنگلی و ییلاقی لنگرود، قسمت عمده‌ای از بارش‌های حوزه آب ریز شهرستان سیاهکل و املش را در برمی‌گیرد و این باعث ایجاد مشکلاتی در این شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به میزان بارش باریده شده در شهرستان لنگرود گفت: در طی ۱۰ ساعت در یک حوزه آب ریز شهرستان لنگرود چیزی در حدود ۲۲۰ میلی‌متر بارش باران را شاهد بودیم که این حجم از باران باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم لنگرود شده است.

فرماندار لنگرود با تأکید بر آمادگی کامل نیرو‌های امدادی در شهرستان لنگرود، تصریح کرد: به‌محض شروع بارش باران در این شهرستان نیرو‌های امدادی ازجمله هلال‌احمر و راهداری در آماده‌باش کامل به سر برده و در هنگام بارش‌ها با مسدود کردن یک سری از پل‌های ارتباطی ازجمله اطاقور به املش و در مسیر بالادست اطاقور به املش که ممکن بود برای شهروندان مشکلاتی را ایجاد کند به عدم خسارت جانی کمک بسیار زیادی کرده است.

شفقتی با اشاره به تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در بالادست بخش اطاقور بیان کرد: در بخش اطاقور با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود جنگل‌ها و احتمال وقوع سیل در آن منطقه و به‌منظور حفاظت از جان دانش آموزان، مدارس را در آن مناطق تعطیل اعلام کردیم.

وی با اعلام میزان خسارت واردشده به شهرستان لنگرود افزود: براثر این بارندگی به دیواره‌های بعضی از پل‌های این شهرستان و جاده‌ها آسیب واردشده و در بعضی از مسیر‌ها تردد با کندی همراه بود که این مشکل در حال رفع شدن است.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، باران ، مدارس ، تعطیل ، اطاقور
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: