* جریان موجود در مراجع انتظامی کانون وکلا قاطع و باسواد است
کد خبر : ۱۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ -07 October 2019
به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز امروز دوشنبه پانزدهم مهرماه١٣٩٨ جلسه‌ای در ساعت ۱۵/۹ صبح با حضور رئیس کانون وکلا و نایب رئیس کمیته (ب) کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص برخی موارد اختلافی در موضوعات انتظامی با اعضای شعب دادگاه انتظامی و نیز معاونین دادستان انتظامی بحث و گفتگو شد.

در ابتدای این جلسه دکتر عیسی امینی با تشکر از اعضای مراجع انتظامی کانون وکلا اظهار داشت جریان موجود در مراجع انتظامی کانون جریان سالم، قاطع و باسواد است و افتخار ما این است که نهاد مدنی خود نظارتی هستیم. ایشان هجمه‌های اخیر بر کانون وکلا را مبتنی بر عدم تحمل نهاد مدنی و جایگاه کانون وکلا و سلامت و استقلال آن دانست.

سپس جلسه با ورود به دستور در خصوص برخی موضوعات مورد اختلاف انتظامی به بحث و گفتگو پرداختند. این جلسه در ساعت ۳۰/۱۱ صبح پایان یافت.

لازم به ذکر است دادسرای انتظامی کانون وکلا متشکل از ٥٣ نفراز دادیاران می‌باشد که در کنار معاونین اول دادستان و دادستان انتظامی و نه شعبه دادگاه انتظامی که هر شعبه از سه عضو اصلی و دو عضو علی البدل تشکیل می‌شود فعالیت می‌نمایند و آمار سالیانه فعالیت‌های مراجع انتظامی کانون در خبرنامه کانون درج می‌گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: