* ۲۶۵میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد
پ
کد خبر : ۱۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ -03 October 2019
فرمانده انتظامی لرستان گفت: کشفیات کالای قاچاق در ۶ماهه نخست امسال با افزایش ۳۸ درصدی به ۲۶۵میلیارد تومان رسید. ۲۶۵میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد
به گزارش«آزادی»  سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز پنجشنبه در دیدار مسئولان و فرماندهان فرماندهی انتظامی لرستان در دفتر امام جمعه خرم اباد اظهار داشت: مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، مقابله با قاچاق کالا یا کالای قاچاق همواره در دستور کار ناجا می‌باشد که لرستان در برخورد با کالای قاچاق در ۶ماهه نخست امسال رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

وی عدم استقرار سامانه هوشمند نظارتی در استان را یک معضل دانست و ادامه داد: هوشمندسازی پلیس در دستور کار ناجا می‌باشد و یکی از چشم انداز‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال، ۲ تن و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده افزود: همچنین ۳۱۳ طرح پاکسازی عملیاتی در استان انجام و در این راستا بیش از هشت هزار قاچاقچی، خرده فروش و معتاد دستگیر شده است.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: در۶ ماهه نخست امسال ۶۲ فقره قتل در نزاع‌های مختلف در لرستان رخ داده که ۳۷مورد آن با اسلحه و ۲۵مورد غیرمسلحانه بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۹ مورد از این قتل‌ها کشف شده افزود: نزاع‌های خانوادگی از عوامل موثر در بروز قتل در استان است که باید با فرهنگی سازی مناسب این آسیب اجتماعی کاهش یابد.

سردار مهدیان نسب افزود: بیش از ۱۱ هزار گزارش مردمی در سامانه ۱۹۷ ثبت شده که از این تعدا د. ۴۸درصد مشاوره، راهنمایی، انتقاد و پیشنهاد و ۵۲ درصد تشکر از پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی از پلیس لرستان به ۸۷ درصد رسیده افزود: این استان در سه سال متوالی در برخورد با سلاح‌های غیرمجاز رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین در ۶ماهه نخست امسال بیش از ۱۷۰ هزار نفر در راستای کاهش آسیب اجتماعی آموزش‌های لازم را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید، یکهزار و ۲۰۰ جانباز و ۳۹ آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: در راستای مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر در هفته ناجا مواد مخدر کشف شده غیردارویی امحا می‌شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، کالا ، قاچاق ، لرستان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: