* دفاع مقدس سندی افتخار آمیز در تاریخ جمهوری اسلامی است
پ
کد خبر : ۱۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ -29 September 2019
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: دفاع مقدس سندی افتاخرآمیز در تاریخ پرفروغ جمهوری اسلامی که با حماسه و رشادت ملت ایران در آن دوران به رقم خورد.
به گزارش«آزادی» ، پیش از ظهر امروز اجتماع بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینه ثارالله شهر دوگنبدان با حضور سردار عظیم ابراهیم پور، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دیگر مسسولان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ علی‌اصغر نورایی نسب با گرامی‌داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس سند افتخاری است در تاریخ پرفروغ جمهوری اسلامی که با حماسه و رشادت ملت ایران در آن دوران به رقم خورد.

وی با بیان اینکه گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهیدان که با نثار خون خود آزادگی، امنیت، و آسایش را برای ما به ارمغان آورده‌اند، گفت: امروز قدرت بازدارندگی که در منطقه داریم به عنوان قدرتی است که دشمن از آن ترس و هراس دارد و تاسی گرفته از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اذعان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهیدان است که در این دوران طلایی همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشند و تلالو این درخشندگی چراغ راه آینده راه نسل‌های انقلابی است.

نورایی نسب گفت: در دوران دفاع مقدس و ملت همیشه بیدار و همیشه در صحنه ما به رهبری امام امت آن چنان سیلی بر صورت دشمنان انقلاب اسلامی نواختند که تا قیامت صدای آن همواره تا در گوش آن‌ها می‌پیچد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد، تصریح کرد: جنگی که دشمن به راه انداخته بود به این فکر بود که در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی این نظام الهی را ساقط کند، اما همین جنگ موجب شد که انقلاب اسلامی ریشه آن مستحکم‌تر شود و هیچ کس یارای مقابله با آن نباشد.

وی با بیان اینکه امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در جهان حرف برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از قدرت بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی کاملا هراسان است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: