* صدام و حامیانش قربانی وعده الهی شدند
پ
کد خبر : ۱۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ -22 September 2019
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیانیه‌ای را صادر کرد که در آن صدام و حامیان بین المللی‌اش قربانی وعده الهی معرفی شده‌اند.
به گزارش«آزادی» ، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است که در چهل سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه غرور آفرین ملت بزرگ ایران را مورد بازخوانی قرار دهیم. صدام جنایتکار که به تحریک ابرقدرت‌های شرق و غرب سودای ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی و رهبری جهان عرب را در سر می‌پروراند جنگی ۸ ساله را به کشورمان تحمیل کرد؛ اما وعده الهی "إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ" بار دیگر در تاریخ معاصر ایران رقم خورد و صدام و حامیان بین المللیش را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

تلاقی هفته دفاع مقدس با ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، تداعی کننده یاد و خاطره زنان و مردانی است که با تأسی به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با رهبری و فرماندهی امام عظیم الشان خمینی عزیز (ره) صحنه‌های عاشورایی سال ۶۱ هجری را در دوران دفاع مقدس بازآفرینی نمودند.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و ادای احترام به ارواح مطهر شهدا، امام شهدا و در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بازنمایی و انتقال هنرمندانه معارف، رشادت‌ها و دستاورد‌های ارزشمند آن دوران به نسل‌های جوان‌تر انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداشته و با آغوش باز پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، صدام ، حامیان ، قربانی ، وعده ، الهی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: