* جمهوری اسلامی الگوی نهضت‌ آزادی خواه جهان است
پ
کد خبر : ۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ -22 September 2019
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از وفاق، همدلی و هم افزایی نیرو‌های مسلح در استان و پشتیبانی‌های نماینده، ولی فقیه در البرز برای برقراری و تداوم امنیت و آرامش و برگزاری این رژه قدردانی می‌کنم.
به گزارش «آزادی» شهبازی در مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس که روز یکشنبه در کرج با حضور نیرو‌های مسلح استان البرز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهید این استان، افزود: آنچه در این میدان مشهود است، حضور پویا و مقتدر جوانان در گام دوم انقلاب همچون گام اول انقلاب است.

وی با درود به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح کشور، ادامه داد: ایران اسلامی به پشتوانه همین نیروها، توهم دشمنان مبنی بر اینکه ظرف ۶ روز کشور را تسخیر می‌کنند، نقش بر آب کرد، آن‌هایی که قصد داشتند مانع برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب شوند.

شهبازی گفت: برخلاف خواست و دسیسه‌های دشمنان، اکنون شاهد استمرار سرزندگی و پایندگی انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: در ۳۱ شهریور ۵۹ که جنگ تحمیلی آغاز شد، ایران اسلامی فاقد حتی سلاح‌های اولیه بود، ولی اکنون به یکی از کشور‌های دارای فناوری‌های نوین و به روز تسلیحاتی دنیا مبدل شده ایم.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون پهباد آن‌ها به محض اینکه وارد مرز‌های ما می‌شود با بیداری نیرو‌های مسلح، سر به نیست می‌شود.

وی گفت: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ‌های نیابتی درصدد ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه است، ولی ایران اسلامی همچنان با صلابت و قدرت، معادلات آن‌ها را بر هم می‌زند.

شهبازی افزود: اکنون جمهوری اسلامی الگوی نهضت‌های آزادی خواه جهان است.

وی عنوان کرد: از وفاق، همدلی و هم افزایی نیرو‌های مسلح در استان و پشتیبانی‌های نماینده، ولی فقیه در البرز برای برقراری و تداوم امنیت و آرامش و برگزاری این رژه قدردانی می‌کنم.

استاندار البرز گفت: آرزوی توفیق روز افزون و سربلندی جمهوری اسلامی و سربلندی مردم شریف این کشور را دارم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: