* عارف:به دنبال تشکیل مجلسی شریک دولت هستیم
کد خبر : ۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ -24 April 2016
منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: راهبرد کلی اصلاح طلبان تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در راستای تشکیل مجلس همسو با دولت است.
به گزارش خبرنگار مهر،محمدرضا عارف پیش ازظهر یکشنبه در همایش اصلاح طلبان که در سالن تختی ورزشگاه عضدی رشت برگزارشد، از حضور در میان مردم گیلان ابراز خرسندی کرد و گفت: گیلان مهد تفکر و دفاع از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب است.

  وی با اشار به سالروز واقعه طبس افزود: پنجم اردیبهشت ۵۹ روزی بود که نیروهای آمریکا از امداد الهی شکست خوردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اخلاق مداری در راس فعالیت ها است تاکید کرد: برای رسیدن به هدف خود هیچ وقت از اخلاق عدول نمی کنیم.

عارف ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی را مهمترین اولویت دانست و تصریح کرد: مردم با آگاهی وشعور بالای سیاسی خود کردار ورفتار کاندیداها را زیر ذره بین قرار داده و نتیجه این سنجش، پای صندوق های رای به نمایش گذاشته می شود.

وی تشکیل مجلس پاسخگو و نماد مردم سالاری که در راس همه امور قرار دارد را از اهداف اصلی ائتلاف اصلاح طلبان دانست و تصریح کرد: شعار ما امید، آرامش و رونق اقتصادی است و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جوانان وفعالان سیاسی ازفرزندان همین آب و خاک و انقلاب هستند افزود: اعتماد مردم دستاورد مهمی است و نباید در قبال اعتماد مردم به رفتارهای غیر اخلاقی و تهمت زنی بپردازیم.

عارف همچنین درادامه با اذعان این نکته که وحدت در درون جبهه اصلاحات اولویت اصلی است یاد آورشد: شعار اساسی ما منافع ملی وحفظ مصالح نظام است وائتلاف امید نیز نتیجه راهبرد اصلی واولیه ما بود.

وی با اشاره به اینکه پیام مردم ایران در خرداد ماه ۹۲ حاکمیت عقلانی کشور بود گفت:گام اول جبهه اصلاحات پیروزی درخردادماه ۹۲، گام دوم موفقعیت در اسفند ۹۴ وگام سوم پیروزی در روز دهم اردیبهشت ۹۵ است.

عارف همچنین اولویت مجلس دهم را اشتغال و کنترل تورم و رونق اقتصادی اعلام کرد و گفت: به دنبال تشکیل مجلسی شریک دولت ونه رقیب آن هستیم.


برچسب ها: دولت ، مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: