* مبارزه بانام و یاد شهدا رنگ و بوی نفاق می‌دهد
پ
کد خبر : ۱۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ -20 September 2019
امام‌جمعه تالش با بیان اینکه برخی برای رسیدن به قدرت سیاسی و عزت، راه بسیار بدی را انتخاب کردند، گفت: بعضی‌ها رنگ و بوی منافقین را گرفته‌اند و درصدد مبارزه بانام و یاد شهدا هستند.
به گزارش«آزادی» ، حجت‌الاسلام محمدامین نقدی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه تالش در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین نهاد‌ها برای رسیدن به اهداف اساسی نظام اسلامی آموزش‌وپرورش است، اظهار کرد: دولت، مجلس و مردم در افزایش کرامت فرهنگیان پرتلاش و کوشا باشند.

وی با بیان اینکه مسؤولین از تن دادن به سند‌های بیگانه بپرهیزند، افزود: مجموعه آموزش‌وپرورش باید به سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش توجه ویژه کنند.

امام‌جمعه تالش با اشاره به فرمایشات رهبری که علاج حل مشکلات در داخل است، تصریح کرد: راهکار حل این مشکلات چه در دولت و در مجلس و چه در قوه قضائیه و سایر در دستگاه‌های نظارتی استفاده از ظرفیت بالای جوانان این مملکت است.

نقدی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس متعالی‌ترین نمونه مقاومت و الگوی مناسبی برای تشکل‌ها و انقلاب‌های جهان است، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس که نظام اسلامی با قریب به ۶۰ کشور در حال نبرد بود باوجود مظلومیت، توانست بر ظالم پیروز شود.

خطیب جمعه تالش با بیان این نکته که دفاع مقدس فقط دفاع از خاک نبود بلکه دفاع از آزادگی و شرافت انسانی بود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها رنگ و بوی منافقین را گرفته‌اند و درصدد مبارزه بانام و یاد شهدا هستند، اینان بدانند که برای رسیدن به قدرت سیاسی و عزت، راه بسیار بدی را انتخاب کردند و یقین بدانند که در دنیا و آخرت بدعاقبتی و ذلت در انتظار شماست.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، مبارزه ، شهدا ، نفاق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: