* رحیم صفوی: ملت ایران توطئه آمریکا را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
پ
کد خبر : ۱۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ -20 September 2019
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی به قدرت منطقه‌ای غرب آسیا تبدیل شده و شکست‌ناپذیر است و اگر آمریکایی‌ها به فکر توطئه باشند ملت ایران از دریای مدیترانه، سرخ و اقیانوس هند به آن‌ها پاسخ خواهد داد.
به گزارش«آزادی» سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی به مناسبت «هفته دفاع مقدس» پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که ما از یک رهبر خردمند و شجاع برخوردار هستیم و سیاست ایران سیاست ایجاد صلح و امنیت پایدار است و ما امیدواریم دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدانند که ایران به دنبال تهاجم و کشور گشایی نیست بلکه به دنبال آرامش و دافع از حق ملت‌های اسلامی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد:مردم ایران با مجاهدت‌های فراموش نشدنی همچون ۲۰۰ هزار شهید،۳۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده پس از گذشت سی سال از دفاع مقدس ایران و انقلاب اسلامی به یک قدرت شکست ناپذیرتبدیل شده است که هر توطئه دشمن را پاسخ خواهد داد.

وی افزود: پیروزی‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین‌حرم نشأت گرفته از منطق و فلسفه عاشورای حسینی است و هشت سال دفاع مقدس در راستای کربلای حسینی مفهوم پیدا می‌کند و کسانی که در جبهه‌های مقاومت جنگیدند اگر در روز عاشورا بودند نیز در کنارامام حسین (ع) می‌جنگیدند.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس در تقویم کشور نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: