* فعالیت کارخانه بازیافت پسماند آغاز می‌شود
پ
کد خبر : ۱۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ -19 September 2019
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه بازیافت پسماند در دو پشته‌ی دشتروم باید تا شش ماه آینده فعالیت خود را آغاز کند.
به گزارش «آزادی»، حسن نگین تاجی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهداشت محیط در سلامت شهروندان بسیار مؤثر است و در راستای، سلامت شهروندان با نشستی که بامدیران و مسئولان مرتبط با موضوع بازیافت پسماند داشتیم، مقرر شد که کارخانه بازیافت در دوپشته دشتروم راه اندازی شود.

وی بیان داشت: مسئله بهداشت عمومی و بهداشت دام و طیور ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و در راستای رسیدگی به مسائل مربوط به سلامت مردم همواره تلاشی مضاعف خواهیم داشت.

نگین تاجی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دو مشکل در سطح کلان در زمینه دادرسی‌ها در سال‌های قبل وجود داشته است، گفت: این مشکلات در بعد آموزشی و کیفیت رسیدگی در پرونده‌ها است.

وی تصریح کرد: نقش اصلی را در این موارد قاضی برعهده دارد و چنانچه شیوه آموزش قضاوت مانند رشته‌های پزشکی، عملی و آموزشی شود، می‌تواند در اطاله دادرسی بسیار مؤثر باشد.

نگین تاجی افزود: علاوه بر داشتن تحصیلات و تجربه مفید، لازمه‌ی کار هر کارشناس داشتن اطلاعات حقوقی برای اظهار نظر کارشناسی در پرونده است و دادگستری استان در این راستا آموزش اختصاصی به کارشناسان ارائه می‌دهد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: