* انریکه: دیگر دچار لغزش نمی‌شویم
کد خبر : ۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ -24 April 2016
سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی پر گل برابر خیخون تاکید کرد شاگردان او دیگر دچار لغزش نخواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، بارسلونا در هفته سی و پنجم رقابت های لیگا جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد در نوکمپ با شش گل اسپورتینک خیخون را در هم بکوبد و دومین پیروزی پر گل خود را جشن گیرد تا ثابت کند به روزهای اوج خود برگشته است و هنوز شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

لوئیس انریکه از اینکه تیمش توانسته روزهای بحرانی و سخت را پشت سرگذارد بسیار خوشحال است و تاکید کرد که بارسلونا دیگر دچار لغزش نخواهد شد.

سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست سرعت لازم را نداشتیم، اما در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم. با تمرکز بسیار بالایی پای به این دیدار گذاشتیم چرا که دیگر فرصت اشتباه باقی نمانده است و باید در بازی های باقی مانده به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: در این بازی پیروزی پر گلی را به دست آوردیم تا نشان دهیم که روزهای سخت را پشت سرگذاشته ایم. با این حال هنوز چیزی تمام نشده است و باید به تلاش خود ادامه دهیم. اگر می خواهیم جام قهرمانی را بالای سر بریم باید در سه دیدار باقیمانده هم به پیروزی برسیم. تنها یک بازی دیگر در نوکمپ داریم و آن هم برابر اسپانیول است. باید در خانه بتیس و گرانادا به میدان رویم که هر سه بازی سخت هستند اما اعتماد به نفس لازم را داریم و باید تاکید کنم که بارسلونا دیگر دچار لغزش نخواهد شد.

مثلث خط حمله بارسلونا در این دیدار عملکرد درخشانی از خود نشان داد تا جایی که سوآرس چهار گل، مسی و نیمار هم هر کدام یک گل به ثمر رساند تا آبی اناری ها پیروز بازی شوند. انریکه در این باره اظهار کرد: MSN بهترین در خط حمله هستند با این حال فوتبال یک بازی دسته جمعی است و این پیروزی هم با تلاش همه تیم به دست آمد. بسیار خوشحالم که آنها در این دیدار هم خوب ظاهر شدند. مهاجمان بارسلونا اگر در شرایط گلزنی قرار گیرند و به خوبی حمایت شوند برای هر تیمی دردسرساز خواهند شد.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود درباره آسیب دیدگی سرخیو روبرتو گفت: آسیب دیدگی روبرتو جزئی است و می تواند به زودی به تیم بر گردد.

بارسلونا با این پیروزی که به دست آورد با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.

برچسب ها: انریکه ، بارسلونا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: