* نجات معجزه‌آسای دختر ۶ ساله از میان شعله‌های آتش
پ
کد خبر : ۱۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ -17 September 2019
معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان کودک ۶ ساله‌ای را که در آتش سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، گرفتار شده بود، نجات دادند.
به گزارش«آزادی»ساعت ۹:۴۸ صبح امروز سه‌شنبه کودک ۶ ساله‌ای که در آتش‌سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، کوچه سلحشوری گرفتار شده بود، نجات یافت.

علی جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و راه پله بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان پس از باز کردن درب واحد مسکونی پس از جستجو در این منزل ۶۰ متری کودک ۶ ساله‌ای را یافته و بلافاصله به بیرون منتقل کردند و به سرعت تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون منطقه ۵ تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

وی افزود: پس از مهار آتش، نیرو‌های عملیات با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دود‌های جمع شده در داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر
برچسب ها: آزادی ، نجات ، دختر ، آتش سوزی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: