* میز خدمت پیشگام فعالیت‌های روزانه هر دستگاه باشد
پ
کد خبر : ۱۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ -16 September 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید میز خدمت پیشگام فعالیت‌های روزانه هر دستگاه باشد.
به گزارش «آزادی»، حسین کلانتری صبح دوشنبه در بازدید از جهاد کشاورزی استان، افزود: جلوگیری از سرگردانی مراجعین، فعالیت اصولی دستگاه‌ها را طلب می‌کند و یکی از کارکرد‌های میز خدمت، نجات مراجعین از سرگردانی است.

کلانتری تصریح کرد: تسهیل در دسترسی به واحد مورد نظر از دیگر کارکرد‌های میز خدمت است.

کلانتری با اشاره به اینکه ارزیابی لازم نیز باید در حوزه مراجعین و تقویت واحد‌های پر مراجعه انجام شود، گفت: میز خدمت هر دستگاه باید روزانه، پیشگام سایر بخش‌های هر دستگاه شروع به فعالیت کند.

استاندار به حوزه مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: گشایشی‌هایی در این محور انجام گرفته و باید پیگیری برای پرداخت ۵۰ درصد اولیه انجام شود و سپس تکمیل پرداخت را داشته باشیم.

کلانتری خرید غلات، توجه به ذخایر استراتژیک، پرداخت پول گندم و ساماندهی حوزه گوشت را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: جهاد کشاورزی گزارشی را در این راستا ارائه خواهد کرد.

استاندار با اشاره به اینکه باید افزایش ظرفیت سازی تولید گوشت مرغ در استان را داشته باشیم، بیان کرد: از یک طرف از تامین ۴۰ درصدی گوشت مرغ از طریق استان خبر می‌دهیم و از طرفی ۵۵ واحد مرغداری ما راکد است.

وی افزود: باید واحد‌های دارای ظرفیت حوزه مرغداری‌ها فعال شود و ساماندهی تولید به شکل عملیاتی را داشته باشیم.

کلانتری با بیان اینکه نزدیکی به فصل بارش‌ها آمادگی جهاد کشاورزی را طلب می‌کند، ابراز کرد: نباید دیگر شاهد تکرار مشکلات و آسیب‌های سیل سال گذشته و اوایل امسال باشیم و رفع مشکلات در این راستا ضروری است.

وی خواستار نظارت مناسب برای ارائه تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به واحد‌های کشاورزی آسیب دیده در سیل شد.

استاندار رصد و نظارت بر ادارات شهرستانی و بخش‌ها را یک نیاز دانست و گفت: معاونین جهاد کشاورزی نیز بازدید از شهرستان‌ها و بخش‌ها را در دستور کاری خود داشته باشند.
منبع: مهر
برچسب ها: آژادی ، میز ، خدمت ، دستگاه ، خدمت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: