* تروریسم اقتصادی آمریکا شکست‌خورده است
پ
کد خبر : ۱۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ -13 September 2019
امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه تروریسم اقتصادی آمریکا شکست‌خورده است، گفت: در تحریم های اقتصادی علیه ایران تیر دشمنان به هدف نخورد.
به گزارش«آزادی» ، حجت‌الاسلام غلام‌حسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای نماز جمعه این شهر ضمن بیان اینکه مشکلات فعلی کشور با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های مردم قابل مدیریت است، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تکیه‌بر همین عناصر به ثمر رسید و امروز نیز ضمن برخورداری از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب همین رویه می‌بایست تداوم یابد.

وی ضمن بیان اینکه تروریسم اقتصادی آمریکا شکست‌خورده است، افزود: دشمن در این چهار دهه تلاش کرد تا به پیروزی دست پیدا کند اما باروحیه مجاهدت ملت ایران نتوانست به این هدف خود دست پیدا کند و آمریکا در این جنگ اقتصادی که به راه انداخته نیز محکوم‌به شکست است.

آمریکا ناکام در توطئه‌های شوم خود

امام جمعه موقت سمنان ضمن بیان اینکه هدف آمریکا از خارج شدن برجام فلج کردن اقتصاد ایران بود، ابراز داشت: امروز با هوشیاری و مقاومت ملت ایران، ترامپ و متحدانش نتوانستند ما را شکست دهند زیرا با خواست خدا و بهره‌مندی از رهبری فرزانه به این نیت شوم خود دست پیدا نکردند.

مهدوی نژاد در ادامه تصریح کرد: اگرچه برخی مشکلات اقتصادی نیز منشا داخلی دارد اما در نهایت پیرامون جبهه اقتصادی نمی‌تواند به موفقیت دست پیدا کند و دشمن بار دیگر شکست از این جانب را تجربه خواهد کرد و امروز نقشه‌های آن‌ها چون حبابی بر روی آب است.

وی همچنین افزود: در این میان قوه قضائیه با دستگیری اختلاس‌گران می‌تواند بذر امید را در دل مردم بکارد در شرایطی که رسانه‌های بیگانه می‌کوشند تا بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند انتشار این اخبار می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد جرقه‌های امید در کشور باشد که قوه قضائیه می‌بایست در مقابل این اعتماد، مفسدان اقتصادی را دستگیر و آن‌ها را به سزای عمل‌شان برساند.

امام جمعه موقت سمنان ضمن بیان اینکه دولت و مجلس نیز باید حامی قوه قضائیه باشند، اضافه کرد: می‌توان با وضع قوانین لازم خلاهای قانونی برخورد با مفسدان را پر کرد لذا در این شرایط تحریم همکاری و همراهی همه نهادها امری ضروری است تا بتوان از این بحران گذر کرد
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: