* تارنمای یونانی از تهدیدات نصرالله و وحشت رژیم صهیونیستی
پ
کد خبر : ۱۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ -01 September 2019
تارنمای پربیننده"این"یونان درگزارشی بااشاره به تهدید‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه نیرو‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران نوشت:حزب الله لبنان درطول سال‌های گذشته، به وعده‌هایی که برای اقدامات تلافی جویانه داده، عمل کرده است و اکنون نظامیان در اسرائیل نگران هستند که عکس العمل حزب الله چه نتایجی خواهد داشت.
به گزارش «آزادی» این تارنما روز یکشنبه دراین گزارش به قلم "پانایوتیس سوتیریس" آورده است:سران رژیم اسرائیل به علت عدم توانایی در تشکیل دولت ائتلافی و نزدیک شدن انتخابات عمومی، حالت تهاجمی گرفته اند تا بتوانند زمینه را برای موفقیت در انتخابات عمومی که سه هفته دیگر برگزار خواهد شد، فراهم آورند.

این گزارش می‌افزاید: اگر"نتانیاهو" بتواند با اینگونه اقدامات نظرات مردم را جلب کند، از خیلی از مشکلات داخلی، همچون دادگاه‌هایی که در انتظار وی و مشکلات فراوانی که درحال حاضر به علت عدم توانایی در تشکیل دولت ائتلافی برای وی به وجود آمده است، رهایی می‌یابد و این امر عامل اقدامات تهاجمی اخیر وی در ادعای حمله به مراکز الحشد الشعبی در عراق و حملات دیگر در سوریه و لبنان می‌باشد.

در این گزارش آمده است:حزب الله لبنان در سال‌های گذشته، به وعده‌هایی که برای اقدامات تلافی جویانه می‌داده، عمل کرده است وبدین ترتیب حملات اخیر هواپیما‌های بدون سرنشین رژیم اسراییل، با واکنش سریع "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله روبرو شد و این امر باعث نگرانی مردم و نظامیان اسرائیلی شده که ممکن است در صورت عکس العمل حزب الله نتیجه عکس برای نتانیاهو در انتخابات پیش رو داشته باشد.

تارنمای این می‌افزاید: اسرائیل نگران توسعه و قدرتمند شدن ایران بوده، ولی از ورود به جنگ با ایران خودداری می‌کرد، زیرا تهران دارای نفوذ گسترده در منطقه می‌باشد و خود یک قدرت نظامی بزرگی است که با دیگر کشور‌های منطقه فرق می‌کند.

این گزارش ادامه می‌دهد:شکست اسرائیل برای اولین باردرسال ۲۰۰۶ میلادی در مقابل حزب الله باعث گردید که این رژیم به راحتی گذشته به کشور‌های همسایه، چون لبنان و سوریه لشکر کشی نکند. در همین حال حزب الله لبنان با رد ادعای سران رژیم اسرائیل مبنی بر حمله به مراکز مختلف مرتبط با ایران در سوریه گفته که ما از خون جوانان خود نمی‌گذریم و به رژیم اسرائیل درسی خواهیم داد که از کرده خود پشیمان شود.

این تارنما ادامه داد: نیرو‌های مقاومت و ایران درمبارزه با تروریست‌ها و داعش موفقیت‌های زیادی کسب کرده و این موفقیت‌ها باعث افزایش نفوذ و محبوبیت ایران و حزب الله شده است که رژیم اسرائیل از این روند خوشحال نیست و به هرکاری در راستای افزایش تنش در منطقه دست می‌زند.

تهاجمات جدیدآمریکا

نویسنده این گزارش در ادامه می‌نویسد: شدت یافتن حملات اسرائیل به علت سیاست‌های تهاجمی اخیر "دونالد ترامپ" رییس جمهور امریکا بر علیه ایران می‌باشد.

در این گزارش آمده است: ترامپ بر عکس رییس جمهور پیشین آمریکا (باراک اوباما) تصمیم گرفت، بطور یکجانبه از توافق بین المللی هسته‌ای خارج شده و اقداماتی را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بخشی از نیرو‌های مسلح این کشور می‌باشد بر خلاف قوانین بین المللی انجام داده و فشار‌هایی را علیه تهران به اجرا بگذارد.

نویسنده این گزارش در ادامه می‌نویسد: واشنگتن به این نتیجه رسیده که با حمله نظامی نمی‌تواند دولت ایران را سرنگون کند، زیرا نیرو‌های مسلح این کشور دارای تجربه جنگی فراوانی هستند، دست آورد‌های نظامی ایران چشمگیر بوده است، بنابراین واشنگتن از دستیابی به هدف خود از طریق نظامی ناامید و به اعمال تحریم‌های شدید بر علیه ایران روی آورده است تا ایران را ضعیف و ملت را ناامید کند، ولی تجربه نشان داده است که اعمال این تحریم‌ها باعث شده که حس وطن پرستی در ایرانیان افزایش یابد و برای حفظ کیان کشورشان سختی‌ها را تحمل نمایند و به همین دلیل است که ترامپ تمایل به مذاکره را نیز رها نکرده است.

این گزارش نوشته است: در ایران بر خلاف کشور‌های منطقه دمکراسی وجود دارد و این امر از برگزاری انتخابات در کشور نشات می‌گیرد و محبوبیت مردم و مقبولی را دارا می‌باشد.

دبیرکل حزب الله لبنان در جریان یک سخنرانی به مناسبت آغاز ماه محرم، تاکید کرد که پاسخ به تجاوز اسرائیل حتمی است و باید صهیونیست‌ها بدانند که زمان و نحوه این پاسخ را فرماندهان میدانی مشخص می‌کنند.

وی افزود: مقاومت شرایط، زمان و مکان هدف قرار دادن پهپاد‌های اسرائیلی را در حریم هوایی لبنان انتخاب می‌کند.

دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند. پهپاد اول هیچ گونه خسارتی به همراه نداشت، ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود، به بخشی از ساختمان رسانه‌ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

نصرالله در خصوص تجاوز اخیر پهپاد‌های صهیونیستی به لبنان گفت: یکی از فرضیه‌هایی که مطرح است این است که مأموریت پهپاد‌های اسرائیلی کار گذاشتن بسته‌های انفجاری بوده است.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، مرکز فرماندهی شمال رژیم صهیونیستی از هفته گذشته در آماده باش است. دیروز نیز ارتش این رژیم یک محموله موشکی به این منطقه منتقل کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حریم هوایی برای تردد هواپیما‌ها و فرودگاه غیرنظامی در منطقه "کریات شمونا" در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را بسته و نیروی دریایی خود را در حالت آماده باش کامل قرار داده است.

نصرالله در سخنان خود با اشاره به اینکه اسرائیل باید بهای تجاوز پهپادی را بپردازد و همه تهدیدات مقاومت را از پاسخ باز نمی‌دارد، افزود: قصد داریم دشمن را حیران و سرگردان همان طور که اکنون است، باقی نگه داریم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، تارنما ، یونانی ، وحشت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: