* شهادت برای باز شدن مسیر خدمت به مردم بود
پ
کد خبر : ۱۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ -01 September 2019
نماینده، ولی فقیه در گیلان فداکاری برای خدمت به مردم را ازجمله ویژگی شهدا دانست و گفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا مسیر خدمت به مردم باقی بماند.
به گزارش «آزادی» ، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار خانواده سردار شهید محمود قلی پور با ابراز خرسندی از حضور در منزل خانواده شهید اظهار کرد: احیای نام شهیدان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در حقیقت احیای ارزش‌ها است.

وی به برگزاری سی و سومین یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور در گلزار شهدای رشت اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا درواقع تجلیل از ارزش‌ها است و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

امام‌جمعه رشت با اشاره به ویژگی شهدا بیان کرد: شهدا برای رضای خدا حرکت کردند و این ویژگی باید در آحاد جامعه تسری پیدا کند.

فلاحتی به ولایتمداری رزمندگان به‌ویژه شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدا مطیع رهبر زمان خود بودند و همه شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان آوردند که امام را تنها نگذارید.

وی، شهدا را دلداده دین خدا دانست و تصریح کرد: ویژگی برجسته شهدای ما تلاش بر حفظ دین و ارزش‌هاست و خدای متعال وعده داده هرکسی دین خدا را یاری کند خدا او را یاری می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بیش از ۳۰ سال از شهادت قلی پور می‌گذرد، خاطرنشان کرد: مردم همچنان نام و یاد شهید قلی پور را گرامی می‌دارند.

فلاحتی، فداکاری برای خدمت به مردم را ازجمله ویژگی شهدا دانست و گفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا مسیر خدمت به مردم باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه ایثار بزرگ‌ترین ویژگی شهداست، بیان کرد: شهدا ذوب در اسلام بودند و این الگو می‌تواند نشاط، حیات و اقتدار را برای هر جامعه و تمام نسل‌ها به ارمغان آورد.

امام‌جمعه رشت، شهدا را بهترین الگو برای نسل امروز و آینده دانست و افزود: نام و یاد شهدا فراموش‌شدنی نیست و با انقلاب اسلامی تنیده شده است.

فلاحتی با بیان اینکه قدردان خانواده شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: وظیفه‌داریم خدمت خانواده شهیدان حضور پیدا کنیم ضمن اینکه امیدواریم رهرو خون‌هایی باشیم که درراه رضای خدا هدیه شده است.

شهدا مؤلفه اساسی تداوم انقلاب اسلامی هستند
استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور با بیان اینکه شهدا یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار و اساسی پیروزی و استمرار مقتدرانه نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی متأثر از جان‌فشانی شهدای بزرگ مانند سردار شهید قلی پور است.

ارسلان زارع با اشاره به اینکه یادمان نمی‌رود ملت ایران در دفاع مقدس با جوانمردی ایثارگرانی مانند سردار شهید قلی پور توانست فتح بزرگ را کسب کند، گفت: استمرار موفقیت ملت ایران با پیمودن راه شهیدان محقق می‌شود.

پیروی از خط امام ویژگی برجسته شهید قلی پور بود
همسر شهید حاج محمود قلی پور نیز در دیدار مذکور اظهار کرد: شجاعت، صبر و پیروی از خط امام ویژگی سردار شهید قلی پور بود.

امروز ساعت ۱۷، سی و سومین سالگرد یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید والامقام عملیات کربلای ۲ در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، شهادت ، مسیر ، خدمت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: