* عناصر نفوذی را فقط دستگاه اطلاعاتی می‌تواند تشخیص دهد
پ
کد خبر : ۱۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ -27 August 2019
وزیر اطلاعات گفت: جریان نفود و عناصر نفوذی را فقط دستگاه اطلاعاتی می‌تواند تشخیص دهد، چرا که وزارت اطلاعات، امروز به سطحی از نبوغ اطلاعاتی رسیده که بتواند جریان نفوذ را شناسایی کند.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای شهریور که امروز (سه شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، پیرامون برخی اخبار در خصوص وجود نفوذی‌ها در وزارت نفت و ارتباط آن‌ها با موضوع توقیف نفتکش گریس۱، گفت: اینکه ادعا شود در فلان دستگاه نفوذ شده است، صرفا ادعاست.

وی با بیان اینکه شناسایی جریان نفوذ و عناصر نفوذی کار هر دستگاهی نیست، افزود: وزارت اطلاعات با یک عمر سی‌واندی ساله کار اطلاعاتی الان به نبوغ اطلاعاتی رسیده که بتواند جریان نفوذ را با سختی و پیچیدگی زیاد شناسایی کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه جریان نفود و عناصر نفوذی را فقط دستگاه اطلاعاتی می‌تواند تشخیص دهد و شناسایی کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در پروژه نفوذ عمل می‌کنند داغ‌ترین شعار‌های حاکمیتی را سر می‌دهند و خیلی سریع دیگران به ضدیت با نظام و حاکمیت محکوم می‌کنند و، چون تنها دستگاه اطلاعاتی است که می‌تواند آن‌ها را شناسایی کند، با عناوین مختلف به دستگاه اطلاعاتی حمله می‌کنند و اگر بتوانند سعی می‌کنند ریشه دستگاه اطلاعاتی را دربیاورند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: