* موفقیت‌های کشور نتیجه اقتصاد مقاومتی است
پ
کد خبر : ۱۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ -26 August 2019
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه برای حفظ کارآمدی نظام مدیریتی کشور، همه اجزای آن باید با هم هماهنگ باشند، افزود: موفقیت‌های کشور حاصل اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش«آزادی»  حمیدرضا قاسم‌زاده روز دوشنبه در جمع کارکنان فرمانداری عجب‌شیر، گفت: کشوری که بتواند از اصول اقتصاد مقاومتی تبعیت کند در مقابل ضربات، فشار‌ها و آسیب‌ها، موفق و سربلند خواهد شد و این امر نیازمند هماهنگی همه اجزای نظام مدیریتی آن کشور است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در برابر تمام فشار‌ها ایستاده و شاکله اصلی خود را حفظ کند و کشور‌هایی موفق هستند که از اصول چنین اقتصادی تبعیت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی به برخی از دستاورد‌های عظیم دولت از جمله افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، افزایش تولید بنزین به ۱۰۲ میلیون لیتر و تولید ۵۰۶ میلیون مترمکعب گاز در روز، گازرسانی به ۹۲۱ هزار مشترک جدید، توسعه کشت گلخانه‌ای به میزان ۲۶۵۱ هکتار و تولید ۱۳ میلیون تن گندم اشاره کرد و گفت: همه این موفقیت‌ها، نتیجه عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که در تحقق اقتصاد بدون نفت و توسعه صادرات نیز نقش بسزایی دارند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه باید ظرفیت‌های کشور را به خوبی بشناسیم، گفت: جامعه و نظام مدیریتی باید در مقابل شوک‌های مختلف آماده باشد، چرا که دشمنان از دشمنی دست برنداشته‌اند و در هر مقطع با ترفند جدیدی در صدد ضربه به نظام هستند.

وی همچنین به برخی از مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: درخواست‌ها و نیاز‌های همکاران بررسی خواهد شد و در حد وظایف و اختیارات برای حل مشکلات کارکنان دولت تلاش می‌کنیم تا با توان بیشتر در خدمت مردم باشند.

در این جلسه فرماندار عجب‌شیر و تعدادی از کارکنان این فرمانداری به بیان مهم‌ترین مسائل و مشکلات اداری این شهرستان پرداختند و در ادامه مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی در خصوص موضوعات مطرح شده، توضیحات لازم را بیان کردند.

شهرستان عجب‌شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: