* انتقاد‌ها به شورای عالی اصلاح طلبان طبیعی است
پ
کد خبر : ۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ -26 August 2019
نماینده مردم تهران با بیان اینکه انتقاد‌ها از عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان طبیعی است، گفت: جریان اصلاحات در حال حاضر زنده‌ترین و پویاترین جریان سیاسی داخل کشور است؛ جایی که حیات و زندگی باشد نقد هم هست و جایی که نقد باشد فرصت تغییر، تحول، تجدیدنظر و حرکت روبه جلو وجود دارد.
به گزارش «آزادی» "حجت‌الاسلام احمد مازنی" روز دوشنبه درباره جلسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: شورای مرکزی فراکسیون امید روز گذشته با چند دستور کار تشکیل جلسه داد. مهمترین دستور کار این جلسه، قرائت گزارشی درباره شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بود که از سوی "محمدرضا عارف" به عنوان رئیس فراکسیون و رئیس این شورا ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه عارف از روندی که باعث شد مجموعه‌ای از احزاب و شخصیت‌های تاثیرگذار اصلاحات، این شورا تشکیل دهند و شرایط این شورا به ویژه در انتخابات چند سال اخیر گزارشی ارائه کرد.

مازنی یادآور شد: عارف در ادامه در خصوص احزاب و شخصیت‌هایی عضو شورای عالی سیاستگذاری و آینده امیدبخشی که با وحدت و انسجامی که جریان اصلاحات متصور است مطالبی بیان کرد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در این جلسه فرصتی برای بحث و گفتگو درباره این گزارش و نقد و پرسش‌های احتمالی درباره شورای عالی سیاستگذاری در جلسه مطرح نشد و درخصوص تشکیل جلسه دیگری برای بیان بحث‌ها و نقد‌های احتمالی در آینده موضوعی مطرح نشد.

وی تاکید کرد: انتقاد‌ها از شورای عالی اصلاح طلبان طبیعی است و جریان اصلاحات در حال حاضر زنده‌ترین و پویاترین جریانات سیاسی داخل کشور است و جایی که حیات و زندگی باشد نقد هم هست و جایی که نقد باشد فرصت تغییر و تحول و تجدیدنظر و حرکت روبه جلو وجود دارد.

مازنی خاطرنشان کرد: این مسائل نه اینکه ضرورت پیگیری نداشته و اهمیتی نداشته باشد بلکه جزو مسائل جریان اصیل و فعال است و امری بدیهی و طبیعی و بعضی است. برخی از اعضا روی ساختار نقد دارند و برخی‌ها روی افراد و برخی دیگر روی تجربه‌ها و آینده نقد و نظر دارند.

این فعال اصلاح طلب یادآور شد: به عقیده من باید فضای بحث درون گفتمانی اصلاحات بیشتر فراهم باشد و عزیزان جریان اصلاحات در کشور به خصوص نسل جوان با مشارکت و ورود به این بحث‌ها به پویایی این جریان کمک کند که ان شاء الله جریان اصلاحات بتواند بن‌بست‌ها را بشکند و گره‌ها را باز کند و مشکلات کشور را در آینده حل کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: