* ارابه های مرگ تا چه میزان تلفات می خواهند؟
کد خبر : ۲۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ -06 April 2022
هیچ کشوری با چنین معضلی روبه رو نیست، اگر بپذیریم مسئله خودرو یکی از سه مسئله اصلی کشور است سوال اینگونه مطرح می‌شود که اکنون مجلس و دولت برای حل این مسئله چه اقدام عملی انجام داده‌اند؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: حذف واردات خودرو توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان مورد احترام است؛ اما ادامه همان مسیر گذشته، تداوم تولیدات بی‌کیفیت، و انحصار عاری از رقابت سالم است.

به گزارش «تابناک» بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت شهادت یک طلبه در حرم امام رضا(ع)، این حادثه را محکوم کرد و گفت: این حادثه از توطئه‌ای جدی و حساب شده پرده برمی‌دارد که باید با دقت رصد، منشأیابی، و مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس درباره مشکلات خودرو در کشور گفت: هیچ کشوری با چنین معضلی روبه رو نیست، اگر بپذیریم مسئله خودرو یکی از سه مسئله اصلی کشور است سوال اینگونه مطرح می‌شود که اکنون مجلس و دولت برای حل این مسئله چه اقدام عملی انجام داده‌اند؟ حذف واردات خودرو به هر دلیل و با هر مستنداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان انجام داده‌اند مورد احترام است، اما ادامه همان مسیر گذشته و تداوم تولیدات بی‌کیفیت و انحصار عاری از رقابت سالم را ایجاد می‌کند. تا کی این موضوع باید به عنوان مسئله ملت شریف ایران باقی بماند؟

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ارابه‌های مرگی - که در باز شدن یک کیسه هوای محدودی که در خودرو در نظر گرفته شده ناتوانند - تا کی و تا چه میزان تلفات می‌خواهند؟ از دولت به ویژه وزیر صمت درخواست دارم نارضایتی گسترده ملت شریف ایران را خواست ببیند و کمیسیون صنایع به صورت عاجل در تقابل با این بی‌تدبیری چاره‌ای بیندیشد.

انتهای پیام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: