* پیداشدن معلم سالخورده آران و بیدگلی پس از سه روز مفقودی
کد خبر : ۲۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ -26 February 2022

معلم سالخورده آران و بیدگلی پس از سه روز مفقودی، در کویر منطقه آبشیرین با همکاری مردم پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل گفت: سید حسن بنی‌طبا معلم ۷۹ ساله با خودروی شخصی صبح چهارشنبه چهارم اسفند از منزل خارج شده بود ، اما به دلیل بیماری آلزایمر نتوانسته بود به خانه بازگردد.

مهدی کریمیان افزود: از لحظه‌ای که خبر گم شدن این معلم در شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری منطقه کاشان و آران و بیدگل منتشر شد علاوه بر خانواده، اقوام دور و نزدیک، آشنایان و همسایه‌ها حتی تمام شهروندان آران و بیدگلی بسیج شدند و به جستجوی وی پرداختند.

وی گفت: ۲۰۰ نفر از موتورسواران کویر و رمل‌های کویر اطراف آران و بیدگل و شهر نوش آباد در فیض آباد نیز در این جستجو همکاری کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل افزود: در نهایت روز گذشته پس از سه روز جستجو با هلی کم مشخص شد این معلم گمشده با خودرو به آب‌شیرین رفته و ۵۰ کیلومتر تا دل کویر با خودرویی که اصلا حرکت آن در مسیر رملی کویر چیزی شبیه معجزه است طی و نزدیک یک دامداری در اثر برخورد با درخت توقف کرده است.

کریمیان گفت: سید حسن بنی‌طبا معلم ۷۹ ساله آران و بیدگلی که در اثر تشنگی و گرسنگی دچار ضعف شده بود برای مداوا به مرکز اورژانس منتقل شد.

برچسب ها: آلزایمر ، معلم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: